Style Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 Flere enn meg som sliter med treg noresk? Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 25 minutter siden, Style skrev: Flere enn meg som sliter med treg noresk? Vært sånn i et par dager Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 28 minutter siden, Style skrev: Flere enn meg som sliter med treg noresk? Takket være nye friske midler fra @bps og flere har vi gjenopprettet angrepet mot siden. Angrepet går mot spesifikke deler av nettsiden, som innloggingssider eller API-er, ved å sende målrettede forespørsler som utnytter svake punkter. Hver falske forespørsel tvinger serveren til å bruke ressurser for å behandle den. For eksempel, hvis jeg sender tusenvis av HTTP-forespørsler, må webserveren (som Apache eller Nginx) jobbe på høygir, noe som sluker CPU og minne 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 8 timer siden, LoveOWO skrev: Vært sånn i et par dager Bedre nå. God helg! 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg