Leo Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Greit å være misfornøyd av og til, men ikke vits å krangle så fælt.... Haha 6 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Er det @Langbein som ble nektet å bruke wienerbrød som betalingsmiddel? 6 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Dette blir for dumt @Langbein, du skal jo gå frem som et eksempel i Tromsø! 🤣 1 4 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 (endret) 1 time siden, Chen skrev: Dette blir for dumt @Langbein, du skal jo gå frem som et eksempel i Tromsø! 🤣 Det er ikke meg. Jeg er altfor dannet son nyslått Grand Master til å krangle på prisen hos en gledespike, må vite Endret April 24 av Langbein 7 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 2 timer siden, Chen skrev: Dette blir for dumt @Langbein, du skal jo gå frem som et eksempel i Tromsø! 🤣 «Mann i tjue-årene» Den er bare å ta til seg, @Langbein 2 1 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 16 timer siden, SolanGundersen skrev: «Mann i tjue-årene» Den er bare å ta til seg, @Langbein Den har jeg sugd til meg allerede 😀 1 4 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 (endret) 2 timer siden, Langbein skrev: Den har jeg sugd til meg allerede 😀 Vi har jo erfart at det lyves hardt på alder fra div annonsører, så her tenker jeg du er innafor. Langbein, høy og mørk mann i 20 årene fra Troms. 😎 Endret April 25 av Jeff Pezos 6 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Fredag klokken 21:38 Share Skrevet Fredag klokken 21:38 (endret) 4 timer siden, Jeff Pezos skrev: Langbein, høy og mørk mann i 20 årene fra Troms. 😎 Endret Fredag klokken 21:44 av Langbein 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Søndag klokken 14:44 Share Skrevet Søndag klokken 14:44 (endret) På 24.4.2025 den 22.38, Langbein skrev: Det er ikke meg. Jeg er altfor dannet son nyslått Grand Master til å krangle på prisen hos en gledespike, må vite Er dette deg? https://www.nordlys.no/tromso/vold/politi/mann-pagrepet-for-kjop-av-sex-og-vold-mot-prostituert/s/5-34-774280 Endret Søndag klokken 14:45 av Donald Trump Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Søndag klokken 17:47 Share Skrevet Søndag klokken 17:47 3 timer siden, Donald Trump skrev: Er dette deg? https://www.nordlys.no/tromso/vold/politi/mann-pagrepet-for-kjop-av-sex-og-vold-mot-prostituert/s/5-34-774280 Jeg synes synd på @Langbein som har fått denne artikkelen etter seg 4-5 ganger nå 🤣 @Langbein det er ikke for sent å flytte til Oslo, her går det mye bedre! Mer utvalg også 1 7 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Søndag klokken 18:02 Share Skrevet Søndag klokken 18:02 3 timer siden, Donald Trump skrev: Er dette deg? https://www.nordlys.no/tromso/vold/politi/mann-pagrepet-for-kjop-av-sex-og-vold-mot-prostituert/s/5-34-774280 Ikke meg det heller, nei. Jeg holder meg for god til å banke opp damer :) 5 1 Siter Lenke til kommentar
borgermestern Skrevet Søndag klokken 18:06 Share Skrevet Søndag klokken 18:06 2 minutter siden, Langbein skrev: Ikke meg det heller, nei. Jeg holder meg for god til å banke opp damer Det er akkurat det en konebanker sier. 1 Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Søndag klokken 20:46 Share Skrevet Søndag klokken 20:46 2 timer siden, borgermestern skrev: Det er akkurat det en konebanker sier. Når sluttet du å knulle svigerfar i ræva? 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg