TheBoy Skrevet April 22 Share Skrevet April 22 Vært mange turer til Oslo med eldre damer med svære pupper. Er ute etter ei dame med små pupper i Oslo. Noen som har erfaringer og komme med? 4 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 På 22.4.2025 den 21.37, TheBoy skrev: Vært mange turer til Oslo med eldre damer med svære pupper. Er ute etter ei dame med små pupper i Oslo. Noen som har erfaringer og komme med? De er jo bare å sette A i rubrikken Koppstørelse og max 25 på alder. Jeg hadde gått for YUMMY 69 eller IVY. Unge fine jenter og er det ekte bilder så har de nydelige små pupper. For meg så vil jeg heller ha ekte A enn falske DD. Fortell hva det ble og lykke til. 4 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet April 25 Share Skrevet April 25 11 timer siden, Jan Moen skrev: De er jo bare å sette A i rubrikken Koppstørelse og max 25 på alder. Jeg hadde gått for YUMMY 69 eller IVY. Unge fine jenter og er det ekte bilder så har de nydelige små pupper. For meg så vil jeg heller ha ekte A enn falske DD. Fortell hva det ble og lykke til. Det funker IKKE. For det første så er det mange som ikke oppgir, og de blir da filtrert vekk, for det andre er det mye blank løgn ute og går, førtiåringer som påstår at de er 23.. man må bla gjennom alle og sjekke bilder, og deretter gamble på at bildene er ekte.. 5 Siter Lenke til kommentar
TheBoy Skrevet April 25 Forfatter Share Skrevet April 25 Takker for svar. 🙏 Har kontaktet Ine, så får vi ser om jeg får svar. Fortsettelse følger. 👍 3 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 11 timer siden, Donald Trump skrev: Det funker IKKE. For det første så er det mange som ikke oppgir, og de blir da filtrert vekk, for det andre er det mye blank løgn ute og går, førtiåringer som påstår at de er 23.. man må bla gjennom alle og sjekke bilder, og deretter gamble på at bildene er ekte.. Det lyves på alder, det vet vi men hun med A pupp hun lyver opp til B eller C. Hun med B lyver opp til C og D og hun med C til D og DD. Typisk var kina jentene som løy på størrelse. Nydelig fine B men det sto C i annonse. Aldri A. Store DD er fine om de er faste men ikke når de henger nede under beltestedet og må rulles opp for å få de inn i puppeholderen. Om du har sett 3 mann og en Bobil så kalte han ene slike pupper for Ugandaslips. 1 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 13 timer siden, TheBoy skrev: Takker for svar. 🙏 Har kontaktet Ine, så får vi ser om jeg får svar. Fortsettelse følger. 👍 Har du sendt Ine en epost får du garantert svar. I tillegg får du en utrolig god opplevelse. Hun leverer og har de små puppene du er ute etter men er rimelig tynn. Hyggelig dame, kysser villig vekk, suger en tennisball gjennom en gardena slange og knuller som en gud. Liker det selv, naturlig våt, får orgasmer og er en drøm å gå ned på noe hun liker gos 3 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 Akkurat nå, thorm skrev: Har du sendt Ine en epost får du garantert svar. I tillegg får du en utrolig god opplevelse. Hun leverer og har de små puppene du er ute etter men er rimelig tynn. Hyggelig dame, kysser villig vekk, suger en tennisball gjennom en gardena slange og knuller som en gud. Liker det selv, naturlig våt, får orgasmer og er en drøm å gå ned på noe hun liker godt. Digg å ta bakfra men du masserer de små, piercede puppene. 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet April 26 Share Skrevet April 26 5 timer siden, Jan Moen skrev: Typisk var kina jentene som løy på størrelse. Nydelig fine B men det sto C i annonse Det står nesten alltid C i Kina annonser, noen få ganger D. Sikkert ikke jentene som fyller ut selv. 2 1 Siter Lenke til kommentar
TheBoy Skrevet April 26 Forfatter Share Skrevet April 26 Har kontaktet Ine, men ingen svar så langt. Utifra anmeldelser på RE så er hun sikker populær i helgene. Funnet en ny kandidat: https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/studinenvnulb-32131.html Flott kropp og pupper. Noen som har prøvd? 2 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet April 27 Share Skrevet April 27 8 timer siden, TheBoy skrev: Funnet en ny kandidat: https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/studinenvnulb-32131.html Flott kropp og pupper. Dyr i drift, men åpen for kommentarer, så sannsynligvis legit. Flott om du legger igjen en rapport hvis du tar turen! På 25.4.2025 den 6.53, Jan Moen skrev: max 25 på alder Hvorfor? Puppene vokser da ikke med alderen etter de har passert 25 (med mindre de legger på seg, lager unger eller opererer inn plastikk). 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet April 27 Share Skrevet April 27 1 time siden, Idioten skrev: Dyr i drift, men åpen for kommentarer, så sannsynligvis legit. Flott om du legger igjen en rapport hvis du tar turen! Hvorfor? Puppene vokser da ikke med alderen etter de har passert 25 (med mindre de legger på seg, lager unger eller opererer inn plastikk). Jo de gjør de vokser etter graviditet og de vokser etter antall kilo pluss på kroppen. Hun med A når hun er 18 kan godt ha B når hun er 30 og C når hun passerer overgangsalder. Men jammen meg øker de uten kilo pluss og graviditet også. Det har nok med det hormonelle samspillet å gjøre. Det ser jeg på min datter som gråt over at hun var flat da hun var 18. Når har hun nådd B før hun er blitt 40 åring. 0 kirurgisk inngrep og ingen barn men litt rundere over ropa selv om dette er ubetydelig enn hun var da hun var 18 år. Det lille ekstra fettet har da gått til pupper og litt til rompa. 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet April 27 Share Skrevet April 27 Jada, det stemmer at de fleste får større pupper og rumpe med alderen, men det kommer av at de legger på seg. På lik måte som menn ofte får større mage med alderen. Når du er ung kan du holde vekta uten noen som helst innsats. Etterhvert kreves det at du gjør noen grep for å beholde matchvekta 4 Siter Lenke til kommentar
TheBoy Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 I stadig jakt på nye flotte pupper så fant jeg denne flotte dama: https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/angelika-32101.html Noen som har vært på besøk? Erfaringer ? Lover referat etter treff.. 😁 1 Siter Lenke til kommentar
Politimestern Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 17 minutter siden, TheBoy skrev: I stadig jakt på nye flotte pupper så fant jeg denne flotte dama: https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/angelika-32101.html Noen som har vært på besøk? Erfaringer ? Lover referat etter treff.. 😁 Hun tar forskudd. Sikkert scam Siter Lenke til kommentar
TheBoy Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 Cash på forhånd er uaktuelt. Her er alle utgiftene 100% basert på svarte penger. 😛 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg