Anonym Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Noen som vet en hudklinikk/terapeut som utfører manzilian og har en glimt i øye… og muligens en beroligende behandling etter hard økt med voks 😅 Ikke nødvendigvis full pakke med hånd, men leken stemming… 2 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Støtter denne. Har fått det før og det var utrolig bra opplegg. Prøvde igjen men de sluttet med det. 1 Siter Lenke til kommentar
Anonym Skrevet April 22 Forfatter Share Skrevet April 22 Følger opp. Har noe testet stemmingen i Brazilian Beauty? Ser ut av bildene at der jobber 2 fine latinske damer med manzilian. Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet April 22 Share Skrevet April 22 1 time siden, Anonym skrev: Følger opp. Har noe testet stemmingen i Brazilian Beauty? Ser ut av bildene at der jobber 2 fine latinske damer med manzilian. Link er fint😋 5 Siter Lenke til kommentar
Norwayboy Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 På 22.4.2025 den 23.04, Anonym skrev: Følger opp. Har noe testet stemmingen i Brazilian Beauty? Ser ut av bildene at der jobber 2 fine latinske damer med manzilian. Hu eieren er veldig pen og allright. Har bare fått proffesionell behandling der. 1 Siter Lenke til kommentar
rimmern Skrevet April 24 Share Skrevet April 24 Blir vanligvis rimmet under behandling hos et par salonger, glimt i øye…fra min side, men dessverre ingen leken stemning 1 Siter Lenke til kommentar
lorumipsum Skrevet Fredag klokken 15:31 Share Skrevet Fredag klokken 15:31 18 timer siden, Norwayboy skrev: Hu eieren er veldig pen og allright. Har bare fått proffesionell behandling der. Samme her - har vært der en del ganger, men det har ikke skjedd noe spennende selv om jeg har hintet litt. 2 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Lørdag klokken 13:12 Share Skrevet Lørdag klokken 13:12 21 timer siden, lorumipsum skrev: Samme her - har vært der en del ganger, men det har ikke skjedd noe spennende selv om jeg har hintet litt. Så ta hintet, dama er gift med unger. Virkelig tragisk hvordan dere har null sosiale antenner. Burde faen stappe varm voks oppi rasshølet til enkelte av dere. Utrolig mye piss og oppdiktet fantasier som Blir skrevet på dette forumet. Ikke trakkaser mennesker som bare gjør sin jobb. 1 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Lørdag klokken 14:25 Share Skrevet Lørdag klokken 14:25 1 time siden, Daskeladden skrev: Så ta hintet, dama er gift med unger. Virkelig tragisk hvordan dere har null sosiale antenner Manzilian er etablert flere steder, men aldri sett noe om sexuelle tjenester der. Man bør liksom ikke tenke på å ordne seg HJ selv om man har time hos fysioterapeuten. Vi har kødda litt med fantasiene til han "Mr X" på Gol, men han er visstnok ikke alene om å ha merkelige fantasier på Noresk. 3 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Lørdag klokken 16:56 Share Skrevet Lørdag klokken 16:56 Jeg har tatt manzilian. Og tro meg, HJ var ikke det første jeg tenkte på i hvert fall. Fikk bedøvelses spray på de edle delene og pikken ble liten som et rosin😅 Gjorde det hos en veldig hyggelig, men proff østeuropeisk dame på Frogner. Hadde sikkert åkt på hue og rævva ut på gaten hvis jeg hadde prøvd på noe… 1 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg