Gå til innhold

Manzilian

Anonym

Anbefalte innlegg

Noen som vet en hudklinikk/terapeut som utfører manzilian og har en glimt i øye… og muligens en beroligende behandling etter hard økt med voks 😅 Ikke nødvendigvis full pakke med hånd, men leken stemming…

• Like 2
Lenke til kommentar

Følger opp.

Har noe testet stemmingen i Brazilian Beauty? Ser ut av bildene at der jobber 2 fine latinske damer med manzilian.

Lenke til kommentar
1 time siden, Anonym skrev:

Følger opp.

Har noe testet stemmingen i Brazilian Beauty? Ser ut av bildene at der jobber 2 fine latinske damer med manzilian.

Link er fint😋

• Like 5
Lenke til kommentar
På 22.4.2025 den 23.04, Anonym skrev:

Følger opp.

Hu eieren er veldig pen og allright. Har bare fått proffesionell behandling der.

• Like 1
Lenke til kommentar

Blir vanligvis rimmet under behandling hos et par salonger, glimt i øye…fra min side, men dessverre ingen leken stemning ;) 

• Like 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, Norwayboy skrev:

Hu eieren er veldig pen og allright. Har bare fått proffesionell behandling der.

Samme her - har vært der en del ganger, men det har ikke skjedd noe spennende selv om jeg har hintet litt. 

• Like 2
Lenke til kommentar
21 timer siden, lorumipsum skrev:

Samme her - har vært der en del ganger, men det har ikke skjedd noe spennende selv om jeg har hintet litt. 

Så ta hintet, dama er gift med unger. Virkelig tragisk hvordan dere har null sosiale antenner. Burde faen stappe varm voks oppi rasshølet til enkelte av dere. Utrolig mye piss og oppdiktet fantasier som Blir skrevet på dette forumet. Ikke trakkaser mennesker som bare gjør sin jobb. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Daskeladden skrev:

Så ta hintet, dama er gift med unger. Virkelig tragisk hvordan dere har null sosiale antenner

Manzilian er etablert flere steder, men aldri sett noe om sexuelle tjenester der. Man bør liksom ikke tenke på å ordne seg HJ selv om man har time hos fysioterapeuten.

Vi har kødda litt med fantasiene til han "Mr X" på Gol, men han er visstnok ikke alene om å ha merkelige fantasier på Noresk.

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg har tatt manzilian. Og tro meg, HJ var ikke det første jeg tenkte på i hvert fall. Fikk bedøvelses spray på de edle delene og pikken ble liten som et rosin😅

Gjorde det hos en veldig hyggelig, men proff østeuropeisk dame på Frogner. Hadde sikkert åkt på hue og rævva ut på gaten hvis jeg hadde prøvd på noe…

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar