Gå til innhold

Mørke damer

Thermos

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle avstå fra min foretrukne thai-diett, og forsøke noen av de mørkere damene som har vært gode opplevelser jeg jeg bar en yngre manns skjorte.

Har tidligere besøkt Keyla (nå utenbys), men det opplevdes utrygt at hun delte leilighet med "venner" selv om damen var veldig god. Sist jeg var hos Betye (eller lignende) så måtte jeg til legen for å få salve da junior klødde etter BJ. Ser en EVA78 er i byen, men med mye "piercing" så er jeg redd det er som å kn.... et sykkelstativ. Vet av erfaring at om man treffer den rette "negerdamen" så kan det være en veldig god opplevelse, som med den mørke Colombianske...Alina tror jeg hun het som ofte jobber med Sol. Det var som å gå på tivoli.

Endret av Thermos
  • Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Betye tar jo bb og sprut fra halve kongeriket ungemann. Er ikke rart i du fikk kløe. Pen dame men herregud hun har holdt på i minst 12 år nå. 

Lenke til kommentar

Fikk kløe av blowjob? Jeg har kun møtt jenter som gir bj uten kondom og aldri hatt noe trøbbel. Betiye er også møtt hvor alt var uten kondom. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, LoveOWO skrev:

Fikk kløe av blowjob? Jeg har kun møtt jenter som gir bj uten kondom og aldri hatt noe trøbbel. Betiye er også møtt hvor alt var uten kondom. 

Mer sannsynlig at kondomen ga kløe, hvis de bruker de der røde tjukke gratiskondomene så gir de hvertfall meg ubehag

• Like 4
Lenke til kommentar

Det kan ha vært bakterier, og forsvant med salve. Likevel så er det en advarsel. De røde gratiskondomene er også et helvete.

• Like 3
Lenke til kommentar