Gå til innhold

Grandmaster-tråden

HerrSerr

Anbefalte innlegg

Innlegg belønnes med 5 poeng

Hvert LIKE/THANKS/osv dere gjør belønnes med 1 poeng

Hvert LIKE/THANKS/osv dere får bygger opp OMDØMME deres

Lykke til med reisen mot GrandMaster :-) Heier på dere!

Endret av SolanGundersen
  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK.

• Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
Akkurat nå, HerrSerr skrev:

Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK.

He he he

Kunsten er å dra i gang interessante diskusjoner på ulike emner

Generer mange innlegg og er nyttig i samme slengen

Tototre var en mester på det der

• Like 5
Lenke til kommentar
1 minutt siden, HerrSerr skrev:

Jeg hjelper deg litt i gang nå. Bare å følge på

• Like 5
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

He he he

Kunsten er å dra i gang interessante diskusjoner på ulike emner

Generer mange innlegg og er nyttig i samme slengen

Tototre var en mester på det der

Ja, han hadde sikkert bakgrunn fra markedsføring eller noe slikt. Det var han som startet disse ukens sexy trådene, var det ikke?

• Like 4
Lenke til kommentar
3 minutter siden, HerrSerr skrev:

Det var noen for et års tid siden som sa at dette var en snarvei til GrandMaster. De skulle bare visst at det så men ikke er noe snarvei. Det krever stamina...

• Like 4
Lenke til kommentar

Ja, han hadde sikkert bakgrunn fra markedsføring eller noe slikt. Det var han som startet disse ukens sexy trådene, var det ikke?

Jo, det stemmer det. Så fikk han meg til å gjøre jobben ei stund. Stafettpinnen er gitt videre til @Idioten

Noe han gjør på en glimrende måte.

Ved å tagge folk vil du trekke flere inn i trådene dine. Som genererer flere innlegg. Som gir raskere vei til GrandMaster

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Det var noen for et års tid siden som sa at dette var en snarvei til GrandMaster. De skulle bare visst at det så men ikke er noe snarvei. Det krever stamina...

Jeg trodde musikk fra youtube, pappvin og påskeferie skulle få meg gjennom dette, men midt inni vil jeg heller spille War Thunder.

• Like 1
Lenke til kommentar

vil jeg heller spille War Thunder.

Stamina... Ikke gi etter for slike innfall om å spille WarThunder

Da blir du ikke GrandMaster før 2026

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar