HerrSerr Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Tråden for oss som vil bli Grandmaster. Men husk, det kan bli farlig oppe på toppen av næringspyramiden. 1 2 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 fgfgfdshfdshdhdgfh Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Husk at dere får poeng som tar dere nærmere Grandmaster-status om dere liker alle innleggene mine. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 aasasadsasasasasas Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 gfhfghgfhgfhgfhgfhfghfgh Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 fhggfhgfjgffghfghfghfhg Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 dfdgfdghdfshfdhgdhghdgfhdsf Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 hghfghfghgfhfgghh Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 gsdfdsgfdsghfdsgfdsgfds Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 ddsgdasgsdfgfdsgfdsgfdsgfdg Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 (endret) Innlegg belønnes med 5 poeng Hvert LIKE/THANKS/osv dere gjør belønnes med 1 poeng Hvert LIKE/THANKS/osv dere får bygger opp OMDØMME deres Lykke til med reisen mot GrandMaster Heier på dere! Endret April 17 av SolanGundersen 4 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK. 2 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Akkurat nå, HerrSerr skrev: Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK. He he he Kunsten er å dra i gang interessante diskusjoner på ulike emner Generer mange innlegg og er nyttig i samme slengen Tototre var en mester på det der 5 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 1 minutt siden, HerrSerr skrev: Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK. Jeg hjelper deg litt i gang nå. Bare å følge på 5 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 1 minutt siden, SolanGundersen skrev: He he he Kunsten er å dra i gang interessante diskusjoner på ulike emner Generer mange innlegg og er nyttig i samme slengen Tototre var en mester på det der Ja, han hadde sikkert bakgrunn fra markedsføring eller noe slikt. Det var han som startet disse ukens sexy trådene, var det ikke? 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 3 minutter siden, HerrSerr skrev: Faen dette var stress. Skjønner ikke hva som har drevet tidligere spammere til å holde på med dette. Mer kjedelig enn å se på NRK. Det var noen for et års tid siden som sa at dette var en snarvei til GrandMaster. De skulle bare visst at det så men ikke er noe snarvei. Det krever stamina... 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Akkurat nå, HerrSerr skrev: Ja, han hadde sikkert bakgrunn fra markedsføring eller noe slikt. Det var han som startet disse ukens sexy trådene, var det ikke? Jo, det stemmer det. Så fikk han meg til å gjøre jobben ei stund. Stafettpinnen er gitt videre til @Idioten Noe han gjør på en glimrende måte. Ved å tagge folk vil du trekke flere inn i trådene dine. Som genererer flere innlegg. Som gir raskere vei til GrandMaster 4 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Akkurat nå, SolanGundersen skrev: Det var noen for et års tid siden som sa at dette var en snarvei til GrandMaster. De skulle bare visst at det så men ikke er noe snarvei. Det krever stamina... Jeg trodde musikk fra youtube, pappvin og påskeferie skulle få meg gjennom dette, men midt inni vil jeg heller spille War Thunder. 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Akkurat nå, HerrSerr skrev: vil jeg heller spille War Thunder. Stamina... Ikke gi etter for slike innfall om å spille WarThunder Da blir du ikke GrandMaster før 2026 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg