Chen Skrevet April 18 Share Skrevet April 18 @HerrSerr, når du får selveste Borgemesteren til å klage over spamming, da har du gjort det stort! Jeg vil si at det er tom gjevere enn Grandmaster tittel! 😂 9 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 27 Forfatter Share Skrevet April 27 Nå har denne tråden allerede begynt å levere. Vi gratulerer @Langbein med ny tittel. Hadde du likt flere av innleggene mine med flotte bokstavkomibinasjoner her inne kunne du sikkert blitt grandmaster enda raskere! 4 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 Homser (og de andre variantene) sin siste krumspring fikk meg opp på Mentor nivå 🤩 Men fader meg, det er 3900 poeng til Veteran! 😗 4 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 16 minutter siden, Chen skrev: Homser (og de andre variantene) sin siste krumspring fikk meg opp på Mentor nivå 🤩 Men fader meg, det er 3900 poeng til Veteran! 😗 Gratulerer som Mentor, @Chen. Godt jobbet 😀 3 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 8 minutter siden, Chen skrev: Homser (og de andre variantene) sin siste krumspring fikk meg opp på Mentor nivå 🤩 Men fader meg, det er 3900 poeng til Veteran! 😗 Gratulerer! Ja hvordan går det med denne karen om dagen da? Har vært så mye støy på forumet i det siste så har ikke fått med meg noe, lol 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 Alt bra her. Venter på at en av mine favoritt tantriske massører blir tilgjengelig. I mellom tiden kommer jeg hit for litt underholdning 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 (endret) 23 minutter siden, Chen skrev: Alt bra her. Venter på at en av mine favoritt tantriske massører blir tilgjengelig. I mellom tiden kommer jeg hit for litt underholdning Ja, du tar tantrisk massasje du også ja. Jeg også. Kjempedeilig massasje. Men etter sist gang følte jeg at noe liksom manglet. Ingen utløsning. Hvordan har du det med det? Endret Juni 10 av Langbein 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Juni 10 Share Skrevet Juni 10 8 minutter siden, Langbein skrev: Ja, du tar tantrisk massasje du også ja. Jeg også. Deilig. Men etter sist gang følte jeg at noe liksom manglet. Ingen utløsning. Hvordan har du det med det? Yup, massasje er gull. Sist nå ville jeg prøve noe annet, for detoxe litt, men neste besøk blir massasje. Jeg leste din erfaring med deilig massasje uten utløsning. Jeg betaler gjerne for god massasje, selv uten utløsning. Men må være i riktig mindset før man bestiller. Dog er det rart å bestille legit massasje via RE 😝 4 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Lørdag klokken 17:10 Share Skrevet Lørdag klokken 17:10 https://linkdoer.com/youngsluts Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg