Gå til innhold

Grandmaster-tråden

HerrSerr

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Nå har denne tråden allerede begynt å levere. Vi gratulerer @Langbein med ny tittel. Hadde du likt flere av innleggene mine med flotte bokstavkomibinasjoner her inne kunne du sikkert blitt grandmaster enda raskere!

• Like 4
  • Haha 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Homser (og de andre variantene) sin siste krumspring fikk meg opp på Mentor nivå 🤩

Men fader meg, det er 3900 poeng til Veteran! 😗

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Chen skrev:

Homser (og de andre variantene) sin siste krumspring fikk meg opp på Mentor nivå 🤩

Gratulerer som Mentor, @Chen.  Godt jobbet 😀 

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Chen skrev:

Gratulerer! Ja hvordan går det med denne karen om dagen da? Har vært så mye støy på forumet i det siste så har ikke fått med meg noe, lol

• Like 4
Lenke til kommentar

Alt bra her. Venter på at en av mine favoritt tantriske massører blir tilgjengelig. :-D 

I mellom tiden kommer jeg hit for litt underholdning :-D 

• Like 4
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Chen skrev:

Alt bra her. Venter på at en av mine favoritt tantriske massører blir tilgjengelig. :-D 

I mellom tiden kommer jeg hit for litt underholdning :-D 

Ja, du tar tantrisk massasje du også ja. Jeg også. Kjempedeilig massasje.  Men etter sist gang følte jeg at noe liksom manglet. Ingen utløsning. Hvordan har du det med det? 

Endret av Langbein
  • Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Langbein skrev:

Ja, du tar tantrisk massasje du også ja. Jeg også. Deilig.  Men etter sist gang følte jeg at noe liksom manglet. Ingen utløsning. Hvordan har du det med det? 

Yup, massasje er gull. :-D 

Sist nå ville jeg prøve noe annet, for detoxe litt, men neste besøk blir massasje. 

Jeg leste din erfaring med deilig massasje uten utløsning. Jeg betaler gjerne for god massasje, selv uten utløsning. Men må være i riktig mindset før man bestiller. Dog er det rart å bestille legit massasje via RE 😝

• Thanks 4
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...