Gregersen Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 Naboer har tydeligvis gått sammen om å rydde opp. Utenfor en leilighet i gaten overfor Møllergata ved parken der hvor det holder til en gjeng latina-damer ble jeg fotografert av 3 karer og fulgt etter til bilen. Regn med å bli fotografert hvis du tar turen. Var lite trivelig opplevelse. 5 3 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 Har du bildet bevis? 1 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 16 Forfatter Share Skrevet April 16 17 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Har du bildet bevis? Hæ? Tror du har misforstått😅 1 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 11 timer siden, Gregersen skrev: Naboer har tydeligvis gått sammen om å rydde opp. Utenfor en leilighet i gaten overfor Møllergata ved parken der hvor det holder til en gjeng latina-damer ble jeg fotografert av 3 karer og fulgt etter til bilen. Regn med å bli fotografert hvis du tar turen. Var lite trivelig opplevelse. Når på dagen var dette? Morgen/kveld? 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 15 timer siden, Gregersen skrev: Naboer har tydeligvis gått sammen om å rydde opp. Utenfor en leilighet i gaten overfor Møllergata ved parken der hvor det holder til en gjeng latina-damer ble jeg fotografert av 3 karer og fulgt etter til bilen. Regn med å bli fotografert hvis du tar turen. Var lite trivelig opplevelse. Sivilt politi det 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 31 minutter siden, thorm skrev: Sivilt politi det Hvorfor arresterte de han ikke da? 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev: Hvorfor arresterte de han ikke da? Sikkert fordi jeg fleipet litt Forøvrig så har han ingenting å frykte. Et bilde av en mann på gata beviser ingenting. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 4 timer siden, thorm skrev: Et bilde av en mann på gata beviser ingenting. ... og faktisk ulovlig å publisere noe sted uten DITT samtykke. 4 2 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 (endret) I dag fikk jeg faktisk tilsendt bilde av meg på vei ut døra der og bilde av skiltnummeret. Den bilen er til og med registret på et firma som ikke står i mitt navn så hvordan de har fått tak i nummeret mitt forstår jeg bare ikke. Skikkelig guffent. Meldingen kom fra et utenlandsk nummer som begynte på +355 så er usikker på om dette er noe nabo-greier likevel eller noe utpressingsopplegg. Virker mer som det siste. Endret April 17 av Gregersen 2 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 3 minutter siden, Gregersen skrev: I dag fikk jeg faktisk tilsendt bilde av meg på vei ut døra der og bilde av skiltnummeret. Den bilen er til og med registret på et firma som ikke står i mitt navn så hvordan de har fått tak i nummeret mitt forstår jeg bare ikke. Skikkelig guffent. Meldingen kom fra et utenlandsk nummer som begynte på +355 så er usikker på om dette er noe nabo-greier likevel eller noe utpressingsopplegg. Virker mer som det siste. Prefiks +355 = Albania 2 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Deichmans gate eller Wilses gate? Eller er det andre gater i mellom der? 2 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Deichmansgate ja 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Akkurat nå, Gregersen skrev: Deichmansgate ja Takker 2 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 13 minutter siden, Gregersen skrev: I dag fikk jeg faktisk tilsendt bilde av meg på vei ut døra der og bilde av skiltnummeret. Den bilen er til og med registret på et firma som ikke står i mitt navn så hvordan de har fått tak i nummeret mitt forstår jeg bare ikke. Skikkelig guffent. Meldingen kom fra et utenlandsk nummer som begynte på +355 så er usikker på om dette er noe nabo-greier likevel eller noe utpressingsopplegg. Virker mer som det siste. Det er nok ikke naboer. Forferdelig! Så mennene som tok bilder etnisk norske ut? 3 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Det kan jeg ikke si. De var hvite i hvert fall. Ganske kraftige, han ene var skikkelig stor så jeg hadde bare fokus på å komme meg bort så fort som mulig. Tror hele det latino-opplegget der er noe mafia opplegg. 2 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 (endret) Albania ja! Det ble jeg ikke akkurat berolig av🤢 Høres i hvert fall ut som mafia! Noen som har vært der? Søte damer, men fy f!! Endret April 17 av Gregersen 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 4 minutter siden, Gregersen skrev: Albania ja! Det ble jeg ikke akkurat berolig av🤢 Høres i hvert fall ut som mafia! Noen som har vært der? Søte damer, men fy f!! Så kan man jo spekulere hvem dette kan være. Er det naboer som du tenkte? Er det konkurrerende nettverk som står bak for å skremme bort kunder? Er det noe damene gjør i samarbeid med eventuelt sine bakmenn? Vil tro det er dårlig businessmodell hvis det er nettverket til damene som gjør det. Da vil jo kundene forsvinne lynraskt når dette blir kjent. Har vært der, men det er over et halvt år siden sist. Da var det noen andre som holdt til der. 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Jeg tviler frem til jeg får se bevis. Hele greia høres veldig oppdiktet ut. 2 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 1 time siden, Gregersen skrev: I dag fikk jeg faktisk tilsendt bilde av meg på vei ut døra der og bilde av skiltnummeret. Den bilen er til og med registret på et firma som ikke står i mitt navn så hvordan de har fått tak i nummeret mitt forstår jeg bare ikke. Skikkelig guffent. Meldingen kom fra et utenlandsk nummer som begynte på +355 så er usikker på om dette er noe nabo-greier likevel eller noe utpressingsopplegg. Virker mer som det siste. De har nummeret ditt fordi du har sendt meldinger for å avtale horetur. At tre halliker dukker opp etter besøket, og tar bilder av deg og bilen din, er spesielt. Gjorde du noe ‘galt’ inne der eller? Betalte for lite? Var for røff med hora? 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg tviler frem til jeg får se bevis. Hele greia høres veldig oppdiktet ut. Stiller meg bak deg der 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gregersen Skrevet April 17 Forfatter Share Skrevet April 17 Gjorde ingenting unormalt i det hele tatt. Og at jeg skulle ha diktet det opp må dere gjerne tro. Anbefaler dere et besøk😂 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Jeg har vært på adressen du sikter til nå nylig, opplevde ikke noe av det du prater om. Ny profil, som kommer med "advarsler" er noe vi ikke burde ta for god fisk. 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 Jeg tror på han, det er mye rare greier som foregår 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet April 18 Share Skrevet April 18 10 timer siden, Donald Trump skrev: Jeg tror på han, det er mye rare greier som foregår Det meste rare og sjuke i verden er det din navnebror som står for 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet April 18 Share Skrevet April 18 (endret) 10 minutter siden, thorm skrev: Det meste rare og sjuke i verden er det din navnebror som står for Jeg gjør bare perfekte og riktige ting, de mest perfekte og riktige tingene noensinne, hele tiden Endret April 18 av Donald Trump 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg