Gå til innhold

Politiet slo til mot halliknettverk...særlig fokus på personer fra søramerikanske land

Tukleren

Anbefalte innlegg

1 time siden, Satyr skrev:

Der. Jan Moen komplett på ignoreringslista. Maken til sentimentalt, faktablåst fjas.
Trenger ikke påminnelser også her i forumet om hvor utrolig forsvarsløse et tilsynelatende flertall blant oss er overfor moderne propaganda (NRK, Dagbladet og desslike). 
Alt norsk er IKKE bra. Mediene våre, f.eks, suger kraftig. Selvstendige journalister finnes ikke her, i den moderne verdens vitenskapelig bevist aller mest konforme kultur og blåøyde (naive) vestlige folkeslag.

Sier en som sikkert en vanlig norsk feiging som lurte seg  unna kongens klær og gjorde sin plikt. En vanlig feiging som ikke vervet seg til FN for å gjøre en forskjell og kaller alle vi som har tjenestegjort for FN som sentimentalt vås. Som aldri har desarmert ei mine eller en granat men kun er en feig fan. Men horer tør du kjøpe! 

Lenke til kommentar

Det var vel kanskje som beskrevet av @Satyr "Alt norsk er IKKE bra. Mediene våre, f.eks, suger kraftig. Selvstendige journalister finnes ikke her, i den moderne verdens vitenskapelig bevist aller mest konforme kultur og blåøyde (naive) vestlige folkeslag." jeg prøvde å få frem @Jan Moen. Alt er ikke bra i Norge lenger! Dette med å flagge med Palestinsk flagg oppleves som om nordmenn tar side i en kompleks konflikt mange tydeligvis ikke kjenner dybden av (jeg peker på deg ja), det burde de ikke med tanke på den ekstreme volden som ble brukt på sivile i Israel da de ønsker å være verdens fredskorps. Det er ikke mot å angripe ubevæpnet ungdom, det er som all terror veldig feigt. Når det gjelder Palestina så er det et territorium, og befolkningen består av forskjellige arabiske folkeslag... som faktisk kan dra inn i f.eks Jordan og så videre. Mange av de har jo til og med reist frem og tilbake til Norge. Jeg har båret kongens klær, men ikke tjenestegjort i Libanon. Det gjør ikke meg til et mindreverdig menneske sammenlignet med deg. Når man leser om hvordan FN-styrker håndterte konfliktene i Rawanda, Balkan, og Darfur så ville jeg ikke vært så nedlatende som du fremstår her. Dette var etter at du tjenestegjorde så du har antagelig ikke giddet å holde deg oppdatert på de stolte styrker eller var du innlagt?

• Thanks 1
Lenke til kommentar

Forumkverulanter som har tjenestegjort som vanlige, menige soldater eller lavt befal i Libanon er jo ofte blant de største idiotene - og å være arrogant eller bent fram narcissistisk virker å være en sentral bestanddel i å bli ihuga "pro-palestiner"; @Thermos 

Jeg driter mildt sagt i sånne fjols. Å gå og sulle rundt i en demilitarisert/nøytral sone i et halvår, uten å ha nevneverdige forhåndskunnskaper om konflikten, skulle liksom gi disse særlig grunnlag for å mene noe? Absolutt ikke. Deres narcissistiske egoer taklet ikke at israelere i IDF var bryske eller irriterte på dem i den rollen de fylte. Så enkelt og banalt kan det være.

Å ha tjenestegjort i Libanon er hverken kvalifiserende eller diskvalifiserende for å ha meninger om konflikten. Det altoverskyggende flertallet av nordmenn som har vært der nede, lar være å delta i forumdebatter om selve den helhetlige konflikten. De som gjør det, og som forsøker å misbruke sine enkle og overflatiske erfaringer som noe som skulle gi deres meninger ekstra vekt, er altså et lite mindretall av særinger, tullinger og rene narcissister med sårbare, svulstige egoer. 

Jeg leser ikke hva fyren skriver, forresten - blokkerte ham. Men har møtt på et lite dusin forskjellige slike typer i andre nettdebatter. Det går alltid i det samme. Men igjen, disse utgjør et forsvinnende lite mindretall i mengden av alle som har tjenestegjort i UNIFIL-styrker.

Endret av Satyr
  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg liker bare vinnere! Fredsbevarende styrker? Hørt sånt tøv! Her gjelder bare én ting: soleklar seier og total utslettelse av fienden!

Jeg skal umiddelbart sette Vance på saken, invasjonen av Libanon starter i morgen den dag!

• Like 1
Lenke til kommentar

Føler behov for å presisere at jeg ikke hater Norge, jeg setter mer pris på naturen etc. en de aller fleste. Folk sitter jo bare med hodet ned i telefonen uansett, som de hjernedøde apene de er.

Her her du enda en, av et nesten endeløst antall grunner til at nordmenn er et drittfolk; Hore selger sex og tjener penger på utnyttelse av menns seksualitet, (greit nok for min del, men allikevel...) Politiet blir tilkalt og mann blir anmeldt! Nordmenn er flytende diare, og da er jeg generøs! Det finnes unntak, men det er pokker ikke mange.

"...Det oppsto en uenighet rundt betaling som følge av at han ikke var fornøyd med de tjenestene han hadde fått utført, opplyser operasjonsleder Eirik Kileng i Troms politidistrikt i politiloggen. 

Politiet ble tilkalt ettersom det oppsto en krangel mellom mannen og en kvinne.

Mannen er bosatt i Troms, men ikke i Tromsø. Kvinnen er ikke fra Tromsø, men driver med omreisende salg av seksuelle tjenester som hun reklamerer for på internett, skriver iTromsø.

Politiet har opprettet sak..." 

Mann i Tromsø anmeldes for sexkjøp

Endret av Johnnyvee333
  • Like 1
Lenke til kommentar

Prostitusjon er vel ikke verdens eldste yrke uten  grunn, og ikke et norsk fenomen. Loven rundt prostitusjon er veldig diskriminerende, men dette er et politisk valg når de fleste ikke tenker før de velger ved valg så får vi slik tilstand. ...og for å presisere så er diare flytende uansett hvem og hva som er årsak!

• Like 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Thermos skrev:

Prostitusjon er vel ikke verdens eldste yrke uten  grunn,

Jakt, fangst og sanking er det eldste dokumenterte yrket, og da snakker vi om at dette har foregått helt fra menneskehetens begynnelse.

Man kan ikke si med sikkerhet om prostitusjon er verdens eldste yrke, fordi man mangler kilder til de tidligste tiders samfunn. Men prostitusjon er uten tvil svært gammelt.

• Like 2
Lenke til kommentar
20 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jakt, fangst og sanking er det eldste dokumenterte yrket

Men hvorfor sanket de? Ikke bare for mat til seg selv, de ville også ha hun digge i hulen bortenfor.

Fra spøk til alvor, det var ikke noe som het prostitusjon da og heller ikke noe som het et nei er et nei.

Endret av Tukleren
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Det var vel ikke et yrke slik vi definerer det i dag, men som nevnt ovenfor så kunne du "havne der" grunnet alder/utseende/fattigdom. Det er bare å lese litt historie så ser man det. Kvinner var tidligere en handelsvare på lik linje med mye annet, og da er det ikke et yrke..men mer som slaver.

Lenke til kommentar