Gå til innhold

Ubemannede hotell

Anbefalte innlegg

1 time siden, Dan199989 skrev:

Hei! 

Hvordan er det med incall på ubemannede hotell i Ålesund? Kan man vente seg kameraovervåking i oppgangen etc?

JA!

Men gjør gjerne litt research hvis du kan på forhånd. Se etter kamera eller skilter om at det filmes. 
Det var en øyeåpner å se «Jaget» på TvN. Jeg trodde at det bare var England med massiv kameraovervåkning av det offentlige rom. Men vi er ikke langt etter vi heller. 

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Dan199989 skrev:

Hei! 

Hvordan er det med incall på ubemannede hotell i Ålesund? Kan man vente seg kameraovervåking i oppgangen etc?

Finnes det ubemannede hotell der?🤔

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Dan199989 skrev:

Ja, minst et som jeg vet om.

Er det den apartment-greia i Storgata du sikter til?

Jeg vet heller ikke om ubemannede hotell i Ålesund. Sjansen er nok større for at noen følger med på kamera hvis der ikke er bemanning..

• Like 2
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Dag_driver skrev:

Er det den apartment-greia i Storgata du sikter til?

Jeg vet heller ikke om ubemannede hotell i Ålesund. Sjansen er nok større for at noen følger med på kamera hvis der ikke er bemanning..

Ja, tenkte i utgangspunktet på den. 
Hotell er kanskje feil ord å bruke, selve definisjonen er ikke så farlig for min del. Da er det verre med overvåkningen 

• Like 2
Lenke til kommentar

Er vel et lite et nærme moa.

Waterfront er vel det beste valget da en kan gå inn nedre dør..og slepp å gå forbi resepsjonen 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 15.4.2025 den 20.27, Gard1 skrev:

Er vel et lite et nærme moa.

Waterfront er vel det beste valget da en kan gå inn nedre dør..og slepp å gå forbi resepsjonen 

Waterfront er vel hotellet som flypersonell til SAS, Norwegian også Widerøe bruker til overnatting...for de som er så heldige å komme i kontakt med flyvertinner på nett...

Det er en del av dei på Tinder, Nakentid, og diverse Sukkersider

• Like 3
Lenke til kommentar