TomX Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 Skal jeg bare slutte og leve da ? Jeg har autisme og da kan det komme rare ting 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 Vi er her på forumet for å finne vår neste eskorte, lese andres bidrag og bidra selv. Hvis ingenting av det du skriver er noe til hjelp for noen av oss, går det i skuffen "svada". Noe tåler vi, men ikke gang på gang. Jeg tror ikke dette forumet er noe for deg. Men leve, det må du fortsette med 8 3 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 På 13.4.2025 den 17.35, TomX skrev: Skal jeg bare slutte og leve da ? Jeg har autisme og da kan det komme rare ting Breathe with your stomach ❤️ Autisme its hardt😔 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 15 Share Skrevet April 15 Du får nok bedre respons på fetlife.com, @TomX 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 15 Forfatter Share Skrevet April 15 1 time siden, jegern skrev: Du får nok bedre respons på fetlife.com, @TomX Fult av spam der vel ? Siter Lenke til kommentar
Trøndern Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 18 timer siden, TomX skrev: Fult av spam der vel ? Ironisk at en av de verste her inne til å poste meningsløst vrøvl er bekymra for spam. 1 3 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 4 timer siden, Trøndern skrev: Ironisk at en av de verste her inne til å poste meningsløst vrøvl er bekymra for spam. Jeg tror det var hele poenget hans når han postet det spørsmålet. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 Høres ut som det han egentlig trenger er en klem. 4 Siter Lenke til kommentar
Mzungu Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 Det kan være tøft å leve med autisme, og man kan ha forstyrrelser i sosialt samspill og kommunikasjonsmønster. Derfor er det lett å bli misforstått, og at andre kan bli irritert osv. Jeg har jobbet med folk i autismespekteret i en del år, og kan kjenne igjen en del ting. Ikke tro at du er hatet her inne. Vi skal lære oss til å akseptere og forstå at vi alle er forskjellige, og ingen er perfekte. Alle har et snev av et eller annet. 5 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 21 Forfatter Share Skrevet April 21 1 time siden, Mzungu skrev: Det kan være tøft å leve med autisme, og man kan ha forstyrrelser i sosialt samspill og kommunikasjonsmønster. Derfor er det lett å bli misforstått, og at andre kan bli irritert osv. Jeg har jobbet med folk i autismespekteret i en del år, og kan kjenne igjen en del ting. Ikke tro at du er hatet her inne. Vi skal lære oss til å akseptere og forstå at vi alle er forskjellige, og ingen er perfekte. Alle har et snev av et eller annet. Godt det er noen der som forstår hvordan det er 😊👍🏻 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 21 Share Skrevet April 21 1 time siden, Mzungu skrev: Det kan være tøft å leve med autisme, og man kan ha forstyrrelser i sosialt samspill og kommunikasjonsmønster. Derfor er det lett å bli misforstått, og at andre kan bli irritert osv. Jeg har jobbet med folk i autismespekteret i en del år, og kan kjenne igjen en del ting. Ikke tro at du er hatet her inne. Vi skal lære oss til å akseptere og forstå at vi alle er forskjellige, og ingen er perfekte. Alle har et snev av et eller annet. Veldig godt sagt, jeg er i nær relasjon med noen på spekteret så dette holder jeg meg oppdatert på. Til dem som kaster psykopat/sosiopat begreper rundt seg, se om det kan være autisme først. Se etter manglende empati vs manglende forståelse av andre (autisme). 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg