Gå til innhold

Greit hvis folk hater meg her

TomX

Anbefalte innlegg

Vi er her på forumet for å finne vår neste eskorte, lese andres bidrag og bidra selv.

Hvis ingenting av det du skriver er noe til hjelp for noen av oss, går det i skuffen "svada". Noe tåler vi, men ikke gang på gang.

Jeg tror ikke dette forumet er noe for deg.

Men leve, det må du fortsette med :)

• Like 8
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
På 13.4.2025 den 17.35, TomX skrev:

Skal jeg bare slutte og leve da ? Jeg har autisme og da kan det komme rare ting 

Breathe with your stomach ❤️ Autisme its hardt😔

• Like 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, TomX skrev:

Fult av spam der vel ? 

Ironisk at en av de verste her inne til å poste meningsløst vrøvl er bekymra for spam. 

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Trøndern skrev:

Ironisk at en av de verste her inne til å poste meningsløst vrøvl er bekymra for spam. 

Jeg tror det var hele poenget hans når han postet det spørsmålet.

Lenke til kommentar

Det kan være tøft å leve med autisme, og man kan ha forstyrrelser i sosialt samspill og kommunikasjonsmønster. Derfor er det lett å bli misforstått, og at andre kan bli irritert osv. Jeg har jobbet med folk i autismespekteret i en del år, og kan kjenne igjen en del ting.

Ikke tro at du er hatet her inne. Vi skal lære oss til å akseptere og forstå at vi alle er forskjellige, og ingen er perfekte. Alle har et snev av et eller annet.

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Mzungu skrev:

Det kan være tøft å leve med autisme, og man kan ha forstyrrelser i sosialt samspill og kommunikasjonsmønster. Derfor er det lett å bli misforstått, og at andre kan bli irritert osv. Jeg har jobbet med folk i autismespekteret i en del år, og kan kjenne igjen en del ting.

Ikke tro at du er hatet her inne. Vi skal lære oss til å akseptere og forstå at vi alle er forskjellige, og ingen er perfekte. Alle har et snev av et eller annet.

Godt det er noen der som forstår hvordan det er 😊👍🏻

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Mzungu skrev:

Veldig godt sagt, jeg er i nær relasjon med noen på spekteret så dette holder jeg meg oppdatert på.

Til dem som kaster psykopat/sosiopat begreper rundt seg, se om det kan være autisme først. Se etter manglende empati vs manglende forståelse av andre (autisme).

• Like 3
Lenke til kommentar