ArilR Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 Noen som kjenner til henne ? Bor i Sandefjord Siter Lenke til kommentar
Gutten_91 Skrevet Juli 4 Share Skrevet Juli 4 På 13.4.2025 den 13.45, ArilR skrev: Noen som kjenner til henne ? Bor i Sandefjord Har du hatt kontakt med henne ArilR ? har selv kun sett noen bilder og, filmer.. kunne godt tenkt meg et treff 😁 Siter Lenke til kommentar
ArilR Skrevet Juli 5 Forfatter Share Skrevet Juli 5 18 timer siden, Gutten_91 skrev: Har du hatt kontakt med henne ArilR ? har selv kun sett noen bilder og, filmer.. kunne godt tenkt meg et treff 😁 Kun kontakt på snap. Tar ikke sjansen på å treffe henne. Siter Lenke til kommentar
TelemarkG87 Skrevet Søndag klokken 22:29 Share Skrevet Søndag klokken 22:29 På 5.7.2025 den 10.59, ArilR skrev: Kun kontakt på snap. Tar ikke sjansen på å treffe henne. å, spesiel grunn til det?. virker jo som en ok jente, eller kanskje du vet noe mere bak kullisene? 2 Siter Lenke til kommentar
TelemarkG87 Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden På 14.7.2025 den 0.29, TelemarkG87 skrev: å, spesiel grunn til det?. virker jo som en ok jente, eller kanskje du vet noe mere bak kullisene? Tok og siterte meg selv jeg, Jeg la hende til, kjøpt et lite bilde og video, virker som en meget koselig jente, driver og prater med henne prøver og få tlf kontakt litt vanskelig, men vis jeg gjør det så tenkte jeg og se om det var muligheter for og treffe, vis jeg får truffet, så skal jeg komme tilbake med rapport. Annet en det ønsker jeg folk god tirsdag videre. 4 Siter Lenke til kommentar
Solitaire Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden Vært i dialog med henne, ønsker 500 på vipps i forskudd for å gi deg adresse. Mange tenker nok 500 ikke er så mye, men er kanskje dette som er tankegangen. Hu virker ekte nok, men blir meget skeptisk til forhåndsbetaling og ihvertfall på vipps, foretrekker å holde meg noenlunde anonym i denne hobbyen Siter Lenke til kommentar
Gutten_91 Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Vær skeptisk til forhåndsbetaling her.. Har tidligere kjøpt bilder/film av henne, da har jeg fått det tilsendt med en gang. Prøvde meg igjen for noen dager siden, da lar hun vær å svare etter betaling er gjennomført.. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg