Gå til innhold

Megansex vs Alisa/Masha

Olaven

Hvem er best på deepthroat?  

16 stemmer

1. 1. Hvem er best på deepthroat?

• Megansex
      10
    • Alisa/Masha
      6

Anbefalte innlegg

Hei, er keen på skikkelig deepthroat og har funnet ut at både Megansex og Alisa/Masha er gode på dette. Hvem ville dere valgt, og hvorfor? 😃

Endret av Olaven
Lenke til kommentar
4 timer siden, Olaven skrev:

Hei, er keen på skikkelig deepthroat og har funnet ut at både Megansex og Alisa/Masha er gode på dette. Hvem ville dere valgt, og hvorfor? 😃

Kan kun svare for Megan. Ikke truffet hun andre. 

Men der er kvalitet. Hun legger seg på rygg i senga med hodet utenfor sengekanten slik at hun ligger opp/ned med hode.

Så er det bare å stå på gulvet å bånne kuken inn i halsen. Fyyyyyyfaen det er digg. Bare å kjøre på men ballene dasker henne i panna. Sist holdt jeg på til jeg tømte meg langt med i halsen hennes.

Etterpå snudde hun seg med et sexy smil om munnen.... Brukte de to andre åpningene etterpå... Må snart tilbake kjenner jeg.. hehe 

Endret av Leo
  • Like 4
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Megansex er bra på deepthroat. Masha var det sikkert 10 år siden jeg møtte men husker henne som bra.

Ellers kan også nevnes at Vari på Gjerdrum gir en skikkelig DT, helt til bunns😉
Joanna er en annen som er flink. Hun er ikke billig, men bra.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Har dessverre ikke hatt gleden av å møte noen av de to tråden omhandler, men dere lucky bastards i Oslo hadde jo senest i uka som var besøk av ei til som utfører sine virtuose orale tjenester på akkurat samme måten som det så malerisk beskrives i innlegget over, og med en innlevelse og entusiasme som etterlater inntrykket at det ikke utelukkende er for pengenes skyld, nemlig Adaline. Da jeg traff henne i begynnelsen av februar, antydet hun en retur til Trondheim i august muligens, men jeg hadde gladelig kortet ventetida med å stifte bekjentskap med f eks nevnte Megan eller Vari - hvis de bare hadde vært litt mer mobile de òg...😅

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, Daskeladden skrev:

Megansex har dårlig ånde, ekstremt turnoff. 

Det har aldri jeg tenkt på. Derimot den sykt deilige munnen/halsen og rumpa hennes😉

• Like 3
Lenke til kommentar

Ganske jemnt mellom Megansex og Alisa på avstemningen, er det mulig å kjøre Alisa på rygg på sengekanten å kjøre på som beskrevet over? :) Megansex oppgir ikke hva ekstra (deepthroat/anal) koster, noen som vet? Er alt inkludert med Alisa?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 15.4.2025 den 0.14, MOslo skrev:

Synd Megan bare svarer registrerte nummere

Jeg bruker ikke-registrert nr når jeg tar kontakt med Megan og andre jenter.

Har aldri problemer med å få hyggelige svar tilbake.

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg kan også kun svare for Megan, men det er topp service. Hun setter i gang og har nesa i magen min uten at jeg har bedt om det engang. Ordentlig deilig service.

Masha / Alisa skulle jeg gjerne prøvd.

• Like 5
Lenke til kommentar