Gå til innhold

Megansex vs Alisa/Masha

Olaven

Hvem er best på deepthroat?  

19 stemmer

1. 1. Hvem er best på deepthroat?

• Megansex
      10
    • Alisa/Masha
      9

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Olaven skrev:

Hei, er keen på skikkelig deepthroat og har funnet ut at både Megansex og Alisa/Masha er gode på dette. Hvem ville dere valgt, og hvorfor? 😃

Kan kun svare for Megan. Ikke truffet hun andre. 

Men der er kvalitet. Hun legger seg på rygg i senga med hodet utenfor sengekanten slik at hun ligger opp/ned med hode.

Så er det bare å stå på gulvet å bånne kuken inn i halsen. Fyyyyyyfaen det er digg. Bare å kjøre på men ballene dasker henne i panna. Sist holdt jeg på til jeg tømte meg langt med i halsen hennes.

Etterpå snudde hun seg med et sexy smil om munnen.... Brukte de to andre åpningene etterpå... Må snart tilbake kjenner jeg.. hehe 

Endret av Leo
  • Like 4
  • Thanks 4

Har dessverre ikke hatt gleden av å møte noen av de to tråden omhandler, men dere lucky bastards i Oslo hadde jo senest i uka som var besøk av ei til som utfører sine virtuose orale tjenester på akkurat samme måten som det så malerisk beskrives i innlegget over, og med en innlevelse og entusiasme som etterlater inntrykket at det ikke utelukkende er for pengenes skyld, nemlig Adaline. Da jeg traff henne i begynnelsen av februar, antydet hun en retur til Trondheim i august muligens, men jeg hadde gladelig kortet ventetida med å stifte bekjentskap med f eks nevnte Megan eller Vari - hvis de bare hadde vært litt mer mobile de òg...😅

• Like 3
  • Thanks 2
  • 4 months later...