Jan Moen Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Beretning i fra en kompis. Sandefjord har stort sett priset seg ut eller opp.3000 for topp service for en halv time er mye. Løfte i nr 2 var 2500. Virkeligheten var 500 mer. Jeg har opplevd det samme i nr 32 for samme service så jeg sa nei og hun tapte alt unntatt 500 for massasje. Nr 15 er vekk og hun som dreiv nr 1 er flyttet til Lavik så hun skaffet ikke lenger fullservic damer til nr 1. Hvordan det er i nr 17 vites ikke. Laila 29 overstrødd med tatoveringer lover alt for 2500 og for så vidt er der sant men hun i mottaks rommet ville ha 500 hun også. I Nødens stund sier nå jeg og det sa kammeraten også og betalte. Anna besøkte jeg i Porsgrunn, dere er herved avart om du ikke liker å bli pisset på. Selv er jeg avskiltet for jeg har samme diagnose som en jeg kjente en gang i tiden. Han døde og kjørte av veien. Så jeg er avskiltet kanskje for godt for jeg er for gammel for nytt hjerte. Det skal gå til en yngre person. 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg