Jan Moen Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Beretning i fra en kompis. Sandefjord har stort sett priset seg ut eller opp.3000 for topp service for en halv time er mye. Løfte i nr 2 var 2500. Virkeligheten var 500 mer. Jeg har opplevd det samme i nr 32 for samme service så jeg sa nei og hun tapte alt unntatt 500 for massasje. Nr 15 er vekk og hun som dreiv nr 1 er flyttet til Lavik så hun skaffet ikke lenger fullservic damer til nr 1. Hvordan det er i nr 17 vites ikke. Laila 29 overstrødd med tatoveringer lover alt for 2500 og for så vidt er der sant men hun i mottaks rommet ville ha 500 hun også. I Nødens stund sier nå jeg og det sa kammeraten også og betalte. Anna besøkte jeg i Porsgrunn, dere er herved avart om du ikke liker å bli pisset på. Selv er jeg avskiltet for jeg har samme diagnose som en jeg kjente en gang i tiden. Han døde og kjørte av veien. Så jeg er avskiltet kanskje for godt for jeg er for gammel for nytt hjerte. Det skal gå til en yngre person. 5 Siter Lenke til kommentar
Natt Skrevet Juni 16 Share Skrevet Juni 16 Nylig prøvde jeg Suwanee – rett overfor togstasjonen – det ser ikke ut til at det finnes noen tilbud der bortsett fra massasje. Eide ikke Jipp dette stedet? Kanskje hun fortsatt eier det? 2 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden Suwanee gir alt, men det koster. 2500 måtte jeg ut med. Jipp har fått seg type, roer seg, tror jeg, virker mest involvert i Larvik, prinsessegata, nå. 3 Siter Lenke til kommentar
Natt Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden (endret) 58 minutter siden, Plogen skrev: Jipp har fått seg type, roer seg, tror jeg, virker mest involvert i Larvik, prinsessegata, nå. Ja, Jipp er nå i fullstendig kjærestemodus. Synd, for hun sugde veldig godt, jeg likte å sprute i munnen hennes. Endret 20 timer siden av Natt Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg