Gå til innhold

Thai massasje Sandefjord

Anbefalte innlegg

Beretning i fra en kompis. Sandefjord har stort sett priset seg ut eller opp.3000 for topp service for en halv time er mye. Løfte i nr 2 var 2500. Virkeligheten var 500 mer. Jeg har opplevd det samme i nr 32 for samme service så jeg sa nei og hun tapte alt unntatt 500 for massasje. Nr 15 er vekk og hun som dreiv nr 1 er flyttet til Lavik så hun skaffet ikke lenger fullservic damer til nr 1. Hvordan det er i nr 17 vites ikke. Laila 29 overstrødd med tatoveringer lover alt for 2500 og for så vidt er der sant men hun i mottaks rommet ville ha 500 hun også.  I Nødens stund sier nå jeg og det sa kammeraten også og betalte.  Anna besøkte jeg i Porsgrunn, dere er herved avart om du ikke liker å bli pisset på. Selv er jeg avskiltet for jeg har samme diagnose som en jeg kjente en gang i tiden. Han døde og kjørte av veien. Så jeg er avskiltet kanskje for godt for jeg er for gammel for nytt hjerte. Det skal gå til en yngre person.

• Like 5
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...
På 17.7.2025 den 4:29 PM, MRNorway skrev:

Hvem er Jipp har jeg gått glipp av noen i Sandefjord???

Jipp har vært med i noen år – i Sandefjord (hun var medeier av salongen ved togstasjonen) og nå mest i Larvik. Hun er litt villig når hun er singel, men akkurat nå er hun dypt inne i et forhold.

Endret av Natt
  • Like 1