Gå til innhold

Nå æ æ så dritt lei !

Ox1

Anbefalte innlegg

Opprettet brukerkonto på Noresk for ca 5 år siden, men fant først for et godt år siden ut av verdien av forumet. I løpet av det ene året jeg aktivt har brukt alle andres erfaringer og samtidig delt flere av mine egne har dessverre flere og flere "tøysekopper" med null interesse for andre enn seg selv tatt større og større plass. Med jevne mellomrom torpederes forumet av spam og annet dritt som ødelegger den lille oversikten det går an å ha her.

Dette resulterte i at jeg for en god stund siden pent har bedt om at "Admin" (🤣🤣🤔) avslutter kontoen min.

Det har vært et år med mye bra, men også en haug med totalt uvesentlig dritt fra flere hold. Heldigvis har blokkeringsfunksjonen tatt bort mye støy, men det får liksom være måte på 🙄

Så nå er jeg bare drittlei hele forumet og håper Admin snart dukker opp og tar fra meg medlemsbeviset. Men hvem vet? Kanskje abstinensene blir så sterke at jeg er nødt til å starte på nytt 😏

• Like 9
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Ox1 skrev:

Så nå er jeg bare drittlei hele forumet og håper Admin snart dukker opp og tar fra meg medlemsbeviset.

Hva med bare å la være å logge inn? 🤗

Ellers helt enig med deg at det er plagsom med spam og annet dritt.

Administrator er dypt savnet.

• Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, SolanGundersen skrev:

Hva med bare å la være å logge inn? 🤗

Tanken har slått meg.....bare ikke hardt nok 😏

• Like 2
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Det er veldig beklagelig at du føler det slik @Ox1.
Vi i administrasjonen kan dessverre ikke deaktivere kontoen din før vi har mottatt statstilskudd.

Vi lover bot og bedring, vi skal bli flinkere til å fjerne spam og useriøse brukere.

Mvh Administator.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Tøysekoppene blir man jo lett kvitt ved å ignorere. Spam er kjipt men det kommer jo i bølger.

Det er fortsatt såpass bra med info her at det er vanskelig å slutte.

• Like 9
Lenke til kommentar

Jeg er også lei utenomsportslige svada som stadig dukker opp her, men vil aldri finne på å avslutte kontoen min FØR jeg har blitt GRANDMASTER! 😂

Jeg kommer nok til å ta en liten pause (eller redusere bruken kraftig) pga økonomisk smell med restskatt 😭. Når jeg kommer tilbake med nytt iver og lyst, så er det lett å ignorere tullet og finne frem til nyttig informasjon. For det er mye nyttig info her! Bank i bordet, jeg har ikke hatt en dårlig opplevelse etter at jeg begynte med hobbyen i Norge. 

• Like 6
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
På 14.4.2025 den 9.15, Chen skrev:

Jeg er også lei utenomsportslige svada som stadig dukker opp her, men vil aldri finne på å avslutte kontoen min FØR jeg har blitt GRANDMASTER! 😂

Ikke jeg heller :D

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 14.4.2025 den 9.15, Chen skrev:

Jeg kommer nok til å ta en liten pause (eller redusere bruken kraftig) pga økonomisk smell med restskatt 😭. Når jeg kommer tilbake med nytt iver og lyst, så er det lett å ignorere tullet og finne frem til nyttig informasjon. For det er mye nyttig info her! Bank i bordet, jeg har ikke hatt en dårlig opplevelse etter at jeg begynte med hobbyen i Norge. 

Jeg kunne også tenke meg bli Grandmaster. Skal vi opprette en Grandmaster-tråd i humor seksjonen hvor vi bare skriver vilkårlige bokstavrekker til hverandre frem til vi har oppnådd statusen?

Endret av HerrSerr
  • Haha 3
Lenke til kommentar