TomX Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Som noen 🇳🇴 kjendis jenter som gir gratis massarsjer eller er det bare tull og spørre om ? Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Nå må du slutte å komme med så mye piss spørsmål. 1 2 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Kan spørre norske jenter på OF, problemet er bare at det blir dyrt å få dem til Gol hvis du ikke flytter på deg Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet April 12 Share Skrevet April 12 Tom er enten en retard eller et troll. Har jo mast i mange måneder nå, må jo ha fått nok på NAV utbetalingene nå til å ha råd til sine syke ideer. Konklusjon er derfor, han er et troll. Ignorer... 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 9 timer siden, jegern skrev: Kan spørre norske jenter på OF, problemet er bare at det blir dyrt å få dem til Gol hvis du ikke flytter på deg Ja men er ikke flyttbar så får håpe det finnes noen litt billige jenter Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 12 timer siden, Tukleren skrev: Tom er enten en retard eller et troll. Har jo mast i mange måneder nå, må jo ha fått nok på NAV utbetalingene nå til å ha råd til sine syke ideer. Konklusjon er derfor, han er et troll. Ignorer... Du tar jo en litt rask konklusjon uten og vite Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 14 timer siden, Tukleren skrev: Konklusjon er derfor, han er et troll. Ignorer... Du glemte autist 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 1 time siden, jegern skrev: Du glemte autist Veit det Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 3 timer siden, jegern skrev: Du glemte autist Brukeren Trønderen sendte melding og nå begynner folk og hate meg her Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 3 timer siden, jegern skrev: Du glemte autist Autisttroll. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 1 minutt siden, Langbein skrev: Autisttroll. Autistme hat det er ikke greit det det er hat mot funksjonhemmede det hjelper ikke og hate meg Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 Men skjønner at jeg kan oppfattes som en 🤯🤢😵💫 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet April 13 Share Skrevet April 13 @TomX , som du vet så har jeg blokkert deg for lenge siden. Så hærlig å slippe å lese alt våset ditt 😀 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg