Gå til innhold

Noresk.com logo


Gjest paal_erik_68

Anbefalte innlegg

Gjest paal_erik_68

Har et stort ønske om at man finner en annen logo enn ei rød rose i logoen... Holdt på å skrive dette svaret i tråden omkring Facebook & Twiiter hvor man kunne ta screenprint av logo osv...

Den gir meg assosiasjoner til AP, som aldri vil få min stemmeseddel!

Lenke til kommentar
Har et stort ønske om at man finner en annen logo enn ei rød rose i logoen... Holdt på å skrive dette svaret i tråden omkring Facebook & Twiiter hvor man kunne ta screenprint av logo osv...

Den gir meg assosiasjoner til AP, som aldri vil få min stemmeseddel!

Jeg brukte først et bilde av et elskende par, men fikk motforestillinger mot det, fra folk som er inn på denne siden når de er på jobb. (!)

Så fant jeg denne rosen, og fikk umiddelbart skryt for et godt valg. Jeg har aldri assosiert denne rosen med APs. Den symboliserer kjærlighet, samtidig som jeg også assosierer den med en kvinnes "rose", som vi menn er så glade i.

Jeg anbefaler deg heller å tenke litt mer upolitisk. Det skal gode grunner til å forandre denne logoen, men jeg er likevel åpen for gode forslag.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Et annet poeng med å ha en rose øverst, kan hende utilsiktet fra admins side, er gitt i uttrykket "Sub rosa", som er latin for "under rosen", som igjen betyr at det som er sagt under rosen, er sagt i fortrolighet, og det holder du kjeft om ovenfor uinnvidde.

Så jeg liker rosen som symbol.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Noen ganger...når dama kommer brått på... Har jeg tenkt, den JÆVLA ROSA.....

Hva med en fet sportsbil, en traktor, en båt, en sportsmann, eller samma f, bare ikke den mistenkelige rosa !

  • Like 1
Lenke til kommentar
Noen ganger...når dama kommer brått på... Har jeg tenkt, den JÆVLA ROSA.....

Hva med en fet sportsbil, en traktor, en båt, en sportsmann, eller samma f, bare ikke den mistenkelige rosa !

Nåja. Den passer iallfall litt bedre med tema enn de andre forslagene!

Jeg skifter selv bilde på brøkdelen av sekundet, så det er aldri noe problem her. Når dama er i nærheten holder det fint å ha en annen tab klar i nettleseren. Hva med YouTube? Noe helt uskyldig, selsagt.... :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

I gamledager kunne Netscape settes til ikke å laste bilder, økte farten betydelig. Klikk høyre og "vis bilde" om man ville og lat alt når man var fremme ved målet. Utviklingen© tok knekken på slikt ;)

Lenke til kommentar
I gamledager kunne Netscape settes til ikke å laste bilder, økte farten betydelig. Klikk høyre og "vis bilde" om man ville og lat alt når man var fremme ved målet. Utviklingen© tok knekken på slikt ;)

Opera kan det fortsatt.

Og FireFox, riktignok med et tillegg, AdBlockPlus, men jeg kjenner ingen som ikke bruker det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Synes ei Arbeiderpartirose er genialt. Kommer kona, naboen eller andere overaskende på deg så står der Arbeierpartiets rose og gliser rød og fin. Smokk opp bilde av Støre og Jens i samme slengen som får kjeft av Erna i en snakkeboble. Sleng på mer tekst. Forum for POLITISKE interesserte folk, for det er jo der vi må påvirke. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...