Satyr Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 Pick-up and go/tøm og røm, med damer som spankulerer gatelangs. Hvor i Europa finner man fremdeles dette? Vi hadde det i passe stor grad i Oslo for 8-10 år siden, men over og ut nå. Ekstra interessert i strøk hvor det ikke bare er sigøynere og hvor man kan finne ganske ok unge blondiner og brunetter med lys hud og som man i noen tilfeller virkelig kan tømme seg i. (Noe som var veldig lett i Oslo for 12 år siden og lenger bakover.) Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 2 timer siden, Satyr skrev: Pick-up and go/tøm og røm, med damer som spankulerer gatelangs. Hvor i Europa finner man fremdeles dette? Vi hadde det i passe stor grad i Oslo for 8-10 år siden, men over og ut nå. Ekstra interessert i strøk hvor det ikke bare er sigøynere og hvor man kan finne ganske ok unge blondiner og brunetter med lys hud og som man i noen tilfeller virkelig kan tømme seg i. (Noe som var veldig lett i Oslo for 12 år siden og lenger bakover.) Du må på andre siden av sexkjøpsloven som trådde i kraft 01.01.2009. Loven var kun timer gammel da en pakistaner ble tauet inn og fikk 8000 i gebyr for å ha forsøkt å kjøpe sex. 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet April 10 Share Skrevet April 10 Chisinau i Moldova har et veldig aktivt gatestrøk. Du finner det meste. Fra 12-åringer til blakke husmødre til narkomane til ok jenter i 20-årene til 50-åringer++ som har jobbet i 30 år. Prisene starter på 10€. De er sjelden eller aldri over 50€. Betaler de mere har du blitt lurt fordi du er utlending. Du kan pule uten kondom hvis du liker å leve farlig. HIV er den største risikoen. Mange har også halliker/kjærester som passer på. Bruk helst leiebil. 99% snakker lite/ingen engelsk. Men skjønner skjønner tall og «fuck and suck». Prostutisjon er forbudt, men politet bryr seg fint lite. 1 2 Siter Lenke til kommentar
jakt77 Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 Har du vært der og har noen gode treff der?. 1 Siter Lenke til kommentar
smili Skrevet April 11 Share Skrevet April 11 Spennende idaws👍 Har hatt det svært hyggelig i øst Europa, men alt av gamle moltesteder, har svunnet hen. Har truffet noen raffe moldovske gledespiker, da det var lov her i Norges land. Hvordan var jentene i moldova, i forhold til i Norge? 2 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet April 13 Forfatter Share Skrevet April 13 På 10.4.2025 den 17.36, Jan Moen skrev: Du må på andre siden av sexkjøpsloven som trådde i kraft 01.01.2009. Loven var kun timer gammel da en pakistaner ble tauet inn og fikk 8000 i gebyr for å ha forsøkt å kjøpe sex. Nja.... Jeg kjørte den inn i x antall norske glufser der på strøket i 3-4 år etter det der. Mange uten kondom. Sist jeg traff ei av de jeg gjorde dette med (ei Monica fra Sørlandet) var sensommeren 2020. På strøket. Men det var best før 1. januar 2009. I oktober 2008 var det opptil flere hundre damer ute og solgte sex i gatene. Man fikk valgets kvaler. Bare en enkelt gårunde rundt festningen og jeg så 50-60 stk. Det var jo helt ekstremt. Ganske utrolig. Tenk at sosialistpolitikerne våre har gjort så mye galt, som folk bare har gått med på, som gjør at man nå er heldig om man treffer så mye som ei norsk dame på strøket... Fant 2-3 nye i fjor sommer, som jeg knulla rett der og da, men de var ikke under 37.. Året før litt bedre og året før det enda litt bedre sjanse. Ergo, det blir bare dårligere og dårligere og snart finnes ingen norske som selger seg på gata noe sted. Det er tre-fire halvutslitte bulgarere som veksler om å være på strøket nå, pluss russiske Julia som cruiser rundt i bilen sin fra sent på kveld.. ifjor ble jeg så despo at jeg kjørte den i henne også, for første gang.. 4 2 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 Ja, jeg hadde tatt en stivpille og etter timer med vandring og venting valgte jeg, som siste utvei, å for første gang kjøre staken inn mellom beina på spetakkelet, snarere enn å dra hjem med uforrettet sak... 1 2 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 På 13.4.2025 den 19.22, Satyr skrev: Nja.... Jeg kjørte den inn i x antall norske glufser der på strøket i 3-4 år etter det der. Mange uten kondom. Sist jeg traff ei av de jeg gjorde dette med (ei Monica fra Sørlandet) var sensommeren 2020. På strøket. Men det var best før 1. januar 2009. I oktober 2008 var det opptil flere hundre damer ute og solgte sex i gatene. Man fikk valgets kvaler. Bare en enkelt gårunde rundt festningen og jeg så 50-60 stk. Det var jo helt ekstremt. Ganske utrolig. Tenk at sosialistpolitikerne våre har gjort så mye galt, som folk bare har gått med på, som gjør at man nå er heldig om man treffer så mye som ei norsk dame på strøket... Fant 2-3 nye i fjor sommer, som jeg knulla rett der og da, men de var ikke under 37.. Året før litt bedre og året før det enda litt bedre sjanse. Ergo, det blir bare dårligere og dårligere og snart finnes ingen norske som selger seg på gata noe sted. Det er tre-fire halvutslitte bulgarere som veksler om å være på strøket nå, pluss russiske Julia som cruiser rundt i bilen sin fra sent på kveld.. ifjor ble jeg så despo at jeg kjørte den i henne også, for første gang.. Gamle dager ja, før min tid på jakt. Jappetiden og Oslo Byfornyelse laget horer på løpende bånd på 80 tallet. Ei sto frem i Dagbladet som vet det meste. Hun hadde blitt skyldig et ubetalelig beløp og startet på Strøket en iskald natt. Hun pulte inn det som hun var skyldig. En skreiv et på strøket fant en alt i fra fillete nark til damer med Jaguar og minkpels. Uten for Norge og innen rekkevidde er Sudo Gatve i Vilnius. De pulte på et hotell av klasse tvilsom. 2 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Mai 29 Share Skrevet Mai 29 Barcelona funker fint for gate horer! Malaga har også ett område ved flyplassen. Pris er fra EUR 50 og oppover uten kondom! 4 Siter Lenke til kommentar
Satyr Skrevet Juni 1 Forfatter Share Skrevet Juni 1 På 29.5.2025 den 11.45, AlexanderLarsen skrev: Barcelona funker fint for gate horer! Malaga har også ett område ved flyplassen. Pris er fra EUR 50 og oppover uten kondom! Høres ut som om man må ha kjøretøy der i Malaga.. ? 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 4 minutter siden, Satyr skrev: Høres ut som om man må ha kjøretøy der i Malaga.. ? Jeg bruker Uber! De har rom I området. Bruker Uber / Bolt tilbake. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg