Ox1 Skrevet April 6 Share Skrevet April 6 (endret) GENERELL INFORMASJON: Navn: Tita69 Nasjonalitet: Thai Kontaktform: Whatsapp Omtrentlig dato: mars 2025 Lokasjon: Salong i sentrum (Mol Massasje) Lokasjonsstandard: God - 3 lukkede rom for massasje - rent og ryddig bad med dusj Pris: 500 / 600 / 800 NOK => 30/45/60 minutter - kun massasje. Ekstra: Full pakke inklusiv massasje - 45 minutter 2000 Alder: 45 Røyk: NEI Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk - savner dog ansiktsbilde GENERELT INNTRYKK: Hygiene: God Ansikt: Pent ansikt Kropp: Velproporsjonert - ikke noe som er for stort eller noe som er for lite Bryst: Naturlige C/D-bryst som liker å bli "behandlet" Bakende: Perfekt Piercinger: Ja, men kan ikke huske hvor...var for opptatt med andre ting 😎 Tatoveringer: Ikke bemerket Fysiske defekter: Ingen Holdning: Vi fant tonen umiddelbart allerede ved første kontakt på Whatsapp. Min høflige, men småfrekke henvendelse ble besvart på samme måte i en høflig tone supplert med en humoristisk nesevis kommentar. Etter mitt skjønn et nydelig menneske med gode holdninger og verdier. Språk: Engelsk TJENESTEKVALITET: Massasje: Ba om en mild massasje som ble levert 100%. Jeg vil tro at uansett hvilken styrke man ber om i massasjen, så blir det levert. Kysser: Ja - på besøk nummer 2 OWO: Not yet Vaginal sex: Ja Anal sex: Vet ikke Involvering: Tita er 110% til stede under møtet. OPPSUMMERT: Det beste: Personligheten, den deilige kroppen og det faktum at vi "klikket" på første møte. Det verste: Kommer faktisk ikke på noe Gjenta?: Definitivt Anbefalt?: Definitivt I lengre tid har byen vært oversvømt av enten overprisede eller ikke spesielt attraktive thai-damer innenfor massasjebransjen. Noen er gjengangere som er innom med jevne mellomrom, mens andre har fast tilhold her på stedet. I februar dukket annonsen til Tita opp på RE. Egentlig ingen annonse som stikker seg ut eller som virket spesielt interessant i forhold til andre massasje-annonser. Det som vekket interessen hos meg var en tro på at bildene faktisk kunne stemme og at hun inviterer til "a lovely time" Så en dag i mars da muligheten til å få seg en deilig stund virket å være radmager, kontaktet jeg Tita på Whatsapp. Allerede i første melding spurte jeg om jeg kunne være så uhøflig å spørre henne om hun tilbød mer enn kun massasje. Svaret jeg fikk var at hun tilbød alt avhengig av lommeboken min - om hun kunne være så uhøflig å gi et slikt svar. Da jeg ankom salongen ble jeg tatt imot av de tre damene som var i salongen på det tidspunktet. Jeg kunne absolutt ha funnet på å hoppe til køys med dem alle tre hver for seg, men avtalen min var med Tita. Etter en rask dusj ble jeg geleidet inn til salongens største "massasjebenk". Som normalt la jeg meg på magen og Tita startet massasjen på føttene for så å jobbe seg systematisk oppover kroppen. På et tidspunkt satte hun sitt ene kne omtrent oppå hånden min, og min naturlige reaksjon var å trekke bort hånden samtidig som jeg tok et kort og lett tak i låret hennes. Reaksjonen hennes var å bestemt plassere hånden min på låret hennes igjen nesten som en kommando om at hun forventet å bli berørt. Det tok ikke lange tiden før hun hadde inntatt en stilling som tillot meg å fingre hennes våte fitte. På tross av dette var massasjen fortsatt fokus hos henne, dog ikke altfor lenge. Hun satte seg etter hvert bak frem på bakenden min og masserte baksiden av lår og legger samtidig som hun gned musa over halebeinet mitt. Det sier seg selv at dette ikke kunne fortsette, så jeg vred meg litt løs og snudde meg på rygg. Det virket som hun ble litt skuffet over at hun ikke fikk lov til å leke mer på egen hånd, men skuffelsen ga seg relativt raskt når hun begynte å gni musa mot den steinharde pikken min. Nå var det full tenning på oss begge to, og etter at hun ved et par "feiljukk" tredde seg BB på pikken måtte kondomet på. Derifra og ut ble det en relativt svett, intens og deilig stund med kyssing og gjensidig nytelse. Til å begynne med red hun meg med deilig innlevelse. Doggy ble også forsøkt før jeg la henne på rygg. I misjonær tok hun tak i egne knær slik at jeg kom dypt inn i henne. Å kjenne at bredden i kuk-skaftet liksom presser ut fitteleppene og du ikke kommer lengre inn er en fantastisk følelse. På et tidspunkt sier Tita til meg at hun synes det var dumt at vi ikke var alene i salongen, for hun ville så gjerne gi fra seg sine vellystige lyder. Da ble løsningen å kysse lidenskapelig og pule hverandre hett og intenst til vi kom begge to. Etter mange år med frekventering av ulike etablissementer og eskorter, er det ikke mange som i løpet av så kort tid har falt så til de grader i smak hos meg. Jeg fikk også forståelsen av at Tita har forpliktet seg til å være i byen et års tid, og både for Tita og for meg ligger det i kortene at vi nok kommer til å treffes ganske jevnlig. Endret April 6 av Ox1 1 8 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg