Gå til innhold

Gate prostituerte

Dvergen

Anbefalte innlegg

Den første sexkjøpsbota ble gitt til en som kjøpte ei gate hore. Den siste som blir bøtelagt kommer sikkert til å bli til en som kjøper ei gate hore. Det er mange år siden jeg parkerte nede på Strøket for hundedyret måtte ut å pisse. Så da ble det en tur i parken der nede og da jeg åpnet bakluka på bilen og dyret hoppet inn i buret så satt ei tante seg inn i passasjersetet foran. Jeg måtte krangle for å få tanta ut. Det er slike tanter som har skaffet oss et forbud i mot å kjøpe sex. 

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Jan Moen skrev:

Den første sexkjøpsbota ble gitt til en som kjøpte ei gate hore. Den siste som blir bøtelagt kommer sikkert til å bli til en som kjøper ei gate hore. Det er mange år siden jeg parkerte nede på Strøket for hundedyret måtte ut å pisse. Så da ble det en tur i parken der nede og da jeg åpnet bakluka på bilen og dyret hoppet inn i buret så satt ei tante seg inn i passasjersetet foran. Jeg måtte krangle for å få tanta ut. Det er slike tanter som har skaffet oss et forbud i mot å kjøpe sex. 

Hæ??
Satt det seg ei tilfeldig dame (tante) i bilen din, mens den prostituerte satt i baksetet av bilen?
Høres ut som tante også ville få betalt.

• Haha 5
Lenke til kommentar
11 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Hæ??
Satt det seg ei tilfeldig dame (tante) i bilen din, mens den prostituerte satt i baksetet av bilen?

Jeg tror du lider av god fantasi. - da jeg åpnet bakluka på bilen og dyret hoppet inn i buret så satt ei tante seg inn i passasjersetet foran.- Det verste var at dette var på høylys dag og jeg skulle hente en person nede i byen. Parken var et greit sted å la hunden på lov til å pisse før vi kjørte videre. Den som skulle hentes hadde et møte i en statlig virksomhet og lukeparkering og slikk ligger ikke for alle. 

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 6.4.2025 den 8.11, JoeRoganJosh skrev:

De er i bunnen av Karl Johan  fra tors-sønd etter kl 20-21.
Du kan også finne noen inne i sidegatene og nede ved festningen.

Men helt klart dårligere utvalg en for 20år siden.

De er der alle kvelder i uka. 

Men bortsett fra Skippergata noen få meter inn fra Karl Johan, så finner man dem ikke i noen sidegater lenger. 

Og det å benytte seg av de med tilknytning til sigøynermiljøet der nederst på Karl Johan er sjansespill. 

Det er 4-5 faste som trekker borte ved Myntgata og Kongens Gate, altså øverst på Bankplassen og ned langs forsvarsdepartementet - men etter 21 har de ofte trukket seg enten hjemover eller til nederst på Karl Johan. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, jegern skrev:

Er nok de som pleier å sitte her sent på natt (ikke dem i bildet, som er fra google maps). De frister ikke.image.thumb.png.4b9f3f8bde57a36032b92c458e2ed225.png

De er også ganske så sprø. De skal ha minimum 1500 for sex og ryktene sier at de prøver å loppe alle kunder som er dumme og/eller fulle for alt de har på seg.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, jegern skrev:

Er nok de som pleier å sitte her sent på natt (ikke dem i bildet, som er fra google maps). De frister ikke.image.thumb.png.4b9f3f8bde57a36032b92c458e2ed225.png

This last times arround oslo S its driving a woman on a car scriming and say SEX SEX VIL DU HA SEX ? 😅😅😅🤣and she stops me and said come to my car. Someone here had the same funny experience befoure whith that woman? One time i was whith my regular one taking a walk and ,that woman it was driving arround i said to her... that woman its asking for sex on a car allways ,but she didnt trust me🤣🤣 

Endret av alex
  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
24 minutter siden, alex skrev:

This last times arround oslo S its driving a woman on a car scriming and say SEX SEX VIL DU HA SEX ? 😅😅😅🤣and she stops me and said come to my car. Someone here had the same funny experience befoure whith that woman? One time i was whith my regular one taking a walk and ,that woman it was driving arround i said to her... that woman its asking for sex on a car allways ,but she didnt trust me🤣🤣

I had that lady driving up to me also, around that same place, haha

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 28.4.2025 den 13.47, jegern skrev:

I had that lady driving up to me also, around that same place, haha

She's been there for at least 12 years, driving that same car. Her prices are much lower now. She's very business-minded and quite "Russian" but she delivers.

Noisy and brash but still clearly better than going with a black lady or with one of the gypsys by Deli De Luca at Karl Johan/Jernbanetorget.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 7.4.2025 den 22.57, JoeRoganJosh skrev:

Hæ??

Jan Moen er en tufs.

Lenke til kommentar
10 timer siden, Satyr skrev:

Jan Moen er en tufs.

Om jeg er en tufs så ser jeg at jeg har kommet i godt selskap. Du skjønte ikke hva som sto skrevet du heller. Eller trodde du at  hundedyret var ei gatehore bak i en bil ? Det blir verre og verre. 

• Haha 1
Lenke til kommentar
19 timer siden, Satyr skrev:

She's been there for at least 12 years, driving that same car. Her prices are much lower now. She's very business-minded and quite "Russian" but she delivers.

Noisy and brash but still clearly better than going with a black lady or with one of the gypsys by Deli De Luca at Karl Johan/Jernbanetorget.

Very noisy. I allways saw her on the night when i been on the city,Jerbanetorget this last times 🙂Its funny how noisy she is.

Endret av alex
Jerbanetorget/Oslo S
  • Like 1
Lenke til kommentar