Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dena88 er ett godt valg. Bildene er representative.  Men, her som hos alle andre massasje damer , så blir ikke opplevelsen like god for alle. Kjemi og oppførsel. 

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 4.4.2025 den 23.56, Larsens skrev:

Dena88 er ett godt valg. Bildene er representative.  Men, her som hos alle andre massasje damer , så blir ikke opplevelsen like god for alle. Kjemi og oppførsel. 

Forståelse av tjenesten kan variere, er det flere detaljer? OWO? BB?

• Like 2
Lenke til kommentar
På 11.6.2025 den 8.34, Natt skrev:

Forståelse av tjenesten kan variere, er det flere detaljer? OWO? BB?

Etter massasjen ble det Owo og inn og ut leken med beskyttelse. Jeg spurte ikke om BB. Så det kan jeg ikke svare på. Overrasker meg ikke om det er mulig. 

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Larsens skrev:

Etter massasjen ble det Owo og inn og ut leken med beskyttelse. Jeg spurte ikke om BB. Så det kan jeg ikke svare på. Overrasker meg ikke om det 

Takk. Hun er på Stockfleth, ikke sant? Tror jeg skal besøke henne. 

• Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Natt skrev:

Takk. Hun er på Stockfleth, ikke sant? Tror jeg skal besøke henne. 

Hun er vel å treffe både her og der , da hun farter rundt. Traff hun selv på Galgeberg i Oslo for ca ett år siden. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar