Gå til innhold

LYA HOT


fjellmann

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

Jeg har besøkt henne to ganger, første gang ble litt amputert grunnet noen medisiner jeg går på som av og til hemmer litt i tårnregionen, så jeg bestemte meg for å prøve igjen noen dager etter ettersom at damen er grisedeilig! 

Ble enig om vanlig sex og kyssing, og det var plutselig ikke snakk om noen av delene når jeg kom. Da var det kun suging og runking med dong. Og når jeg spurte om hun ikke kysset så var beskjeden "no, that is extra". Jeg forklarte henne at jeg hadde betalt henne ekstra, men neida...det var for CIM (som jeg ikke hadde bedt om). Jeg gadd ikke å krangle, og hun peiset på med både munn og hånd, og når jeg sa at jeg ville knulle, så bare ignorerte hun meg hver gang. Etterhvert begynte jeg å nærme meg, og jeg sa at hun måtte stoppe fordi jeg var klar for å komme, og da kjørte hun bare enda hardere på. Så jeg endte med å komme i kondomet. Veldig lite fornøyd. 1700kr for en kjapp suge og runkerunde. Helt meningsløst...

Det verste er at hun driver å sender meldinger i etterkant om tilbud, og driver å maser om at jeg skal komme igjen. I dag er 3. dagen hvor hun kommer med forespørsler om jeg vil komme igjen...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...