Gå til innhold

Gatejenter i Benidorm/Albir.


Idaws

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn har innlegget mitt blir borte. Så jeg lager et nytt.

Midt mellom Benidorm og Albir finner du endel gatejenter.

Jeg har leilighet i Albir og kjøper kun fra gaten i lenken. Har ikke funnet noen andre steder der det finnes gatejenter.

Mulig det finnes noen i sentrum av Benidorm, men jeg holder meg stort sett unna sentrum.

Det finnes endel strippeklubber, og jeg har sett pene damer utenfor. Men disse er stort sett russere og andre østblokk-jenter. Og det kan jeg kjøpe på Hamar til samme prisen.

Jeg betaler 20-30€.

Har også hatt meg med to søstre for 50$.

Veldig spesielt siden de var kliss like. Men ikke tvillinger.

Har også tatt med meg noen av dem til leiligheten. Har da betalt 50€.

Er du snill og hyggelig med dem blir de ofte i en time eller to.

Alle jentene er spanjoler. De fleste snakker ikke engelsk. Men de skjønner fuck, suck, apartment osv. Og de kan selvfølgelig telle på engelsk. :D

De fleste er 25-35.

Men du finner 18 år gamle slanke babes i åletrange kjoler også. Er også et par bestemødre der i 50 årene for dem som liker det.

De fleste jentene står i begynnelsen av ruten. Til venstre på bildet ved den store parkeringsplassen.

De suger med kondom. Men møter du dem flere ganger så klarer du å overtale dem til OWO og CIM for 5-10€ ekstra.

Ingen av jentene jeg har møtt har vært ruset. Bortsett fra ei dundre i 60-årene som løp rundt i en altfor liten kjole og viste fram det meste.

Jeg har ikke sett noe politi der.

Se også etter søpleposer i trærene! Det betyr at det er horer i nærheten. Før var det vanlig at jentene sto langs motorveiene eller andre sterkt trafikkerte veier. Men etter at politiet begynte å slå ned på dette flyttet de seg til mindre småveier og markerte dette med plastposer i trærene for å informere om hvor de var.

Hvis Google-lenken ikke fungerer så si ifra.

https://www.google.no/maps/dir/38.5610527,-0.097479/38.5644398,-0.0910431/@38.5612543,-0.0961846,534m/data=!3m1!1e3

Lenke til kommentar

Har du (eller andre) noen erfaring med disse stedene som ligger omtrent her? Har kjørt forbi der noen ganger, men det har aldri passet med et besøk. Nå ligger det an til en tur til området om ikke så lenge, hvis alt går som det skal. Mulig jeg klarer å presse inn litt underholdning....:)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...