Gå til innhold

Kazumi? Anyone?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale Kazumi. Jeg er ganske sikker på at hun ble født med penis, men som jeg har sagt før: noen har gjort en meget god jobb her. Det kan man også se på de seneste bildene som viser musen. Puppene er også perfekte. I tillegg er hun oppegående, smilenede og gir fantastisk service. Spesielt hvis man har noen kinky fantasier. Glemmer aldri når hun satt og red på fanget mitt med pikken min langt opp i rumpa sin og pisset/squirtet over fanget/pikken min flere ganger💦😈 Dessuten god på suging vil jeg huske.

Så hvis du ikke er sykt opptatt om hun ble ”født sånn eller blitt sånn” så er det bare å kjøre på.

• Svar 65
  • Visninger 5.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• For noen år siden var jeg i kontakt med Kazumi for å undersøke mulighetene for besøk med alt inkludert. Imidlertid var prisene så langt unna rammene mine at interessen forsvant som dugg for sola. Side

• Jeg liker hvordan dere erfarne horebukker har styrt denne tråden, @Ox1 , @Testdriver og @karsten . Basert på faktiske feltrapporter og de nye bildene fra Kazumi, heller jeg til at hun ikke er post-op.

• Hvordan kan du vite at det er rykter og sprøyt da du aldri har besøkt han ?

Posted Images

Skrevet
  • Forfatter
32 minutter siden, Oslo_bukken skrev:

... ”født sånn eller blitt sånn”...

Ga meg assosiasjoner til Harald E's program. Morsomt. Gjelder så mange ting her i livet.

Endret av karsten

Skrevet
1 minutt siden, karsten skrev:

Ga meg assosiasjoner til Harald E's program. Morsomt. Gjelder så mange ting her i livet.

Hehe ja det var mr Eia jeg tenkte på😉

Skrevet
  • Moderatorer
19 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Ser frem til rapporten sjef!

Bare for å ha det sagt, @jegern er ikke sjef. Det er jeg som er sjef! Følte bare å få det sagt 🤓

Skrevet

En god tommelfingerregel er at hvis de greier å lure deg er det greit.

Skrevet
  • Moderatorer
24 minutter siden, HerrSerr skrev:

En god tommelfingerregel er at hvis de greier å lure deg er det greit.

Lure meg? Som har vært en garvet horekunde siden steinalderen og som er en av forumets lengstlevende brukere? Det skjer aldri.

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Det er jeg som er sjef

Du skal få den @Langbein 😀Sammen med @SolanGundersen? Eller skal dere ta et sjakkparti over sjefsmoderator jobben? 🙂

Skrevet
  • Moderatorer
2 minutter siden, jegern skrev:

Du skal få den @Langbein 😀Sammen med @SolanGundersen? Eller skal dere ta et sjakkparti over sjefsmoderator jobben? 🙂

Vi må vel kanskje det, for å få endelig avklart hvem som er sjefen over alle sjefer på Noresk, jeg eller @SolanGundersen 😀

Men det må skje IRL på sjakkpuben The Good Knight i Oslo med øl og heiende sparkepiker, og med @jegern som nøytral dommer 😀

Skrevet
  • Moderatorer
10 minutter siden, jegern skrev:

Eller skal dere ta et sjakkparti over sjefsmoderator jobben?

Det blir i så fall walk over for @Langbein

@SolanGundersen har nok ikke tålmodighet for sjakk. Det går for smått :-)

Skrevet
10 timer siden, Langbein skrev:

Vi må vel kanskje det, for å få endelig avklart hvem som er sjefen over alle sjefer på Noresk, jeg eller @SolanGundersen

Virker som dere har glemt at sjefen er @Administrator

Selv om hen virker passiv så lusker nok hen som Gjedda i sivet😅 PSX_20260714_092143.jpg

Skrevet

Trans post op! Alle her som sier noe annet. Dont kid yourself.

Skrevet
20 minutter siden, ViggoM skrev:

Trans post op! Alle her som sier noe annet. Dont kid yourself.

Og det faktumet er basert på hva?

Egen erfaring eller rykte?

Skrevet

forumet trenger en slags merkelapp som automatisk klistres på alle viggom/akselhennie/johnlogan brukerne, ser ut til at folk har lett for å glemme hvem det er.

men når det er sagt, de hendene der er brutale

Skrevet
54 minutter siden, slimgutt73 skrev:

forumet trenger en slags merkelapp som automatisk klistres på alle viggom/akselhennie/johnlogan brukerne, ser ut til at folk har lett for å glemme hvem det er.

men når det er sagt, de hendene der er brutale

Ikke uvanlig at de som jobber hardt og mye med hendene får store og sterke hender.

Tenk bare hvor mye pikk hu har måttet håndere med de henda. Rart hun ikke har træler også.😛

Skrevet
25 minutter siden, Testdriver skrev:

Ikke uvanlig at de som jobber hardt og mye med hendene får store og sterke hender.

Tenk bare hvor mye pikk hu har måttet håndere med de henda. Rart hun ikke har træler også.😛

det er sant, kjøpedamer er skikkelige håndverkere

Skrevet
1 time siden, Testdriver skrev:

Tenk bare hvor mye pikk hu har måttet håndere med de henda

En tørr HJ, grøss