bodilbergen Skrevet Mars 10 Share Skrevet Mars 10 Ser etter en mann som kan gi meg det jeg savner i hverdagen:) Unggutter som ikke vet hva de holder på med er ikke interessant..Se flere av bildene mine og kontakt meg på denne profilen: abre.ai/bodil 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 11 Share Skrevet Mars 11 @JoeRoganJosh, skal jeg kontakte Bodil? Ser ut som er trenger dine tjenester 😁 1 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mai 3 Share Skrevet Mai 3 52 minutter siden, Godmann1 skrev: Hvordan kontakte Bodil? abre.ai/bodil 2 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 Bodil finnes ikke. Dere må slutte å trykke på svindel-linker. Her kan dere lese mer i en nylig artikkel på NRK: https://www.nrk.no/dokumentar/xl/svindelsentralen-1.17333817 Artikkelen gjelder svindel via mobil, men jeg mistenker det er de samme folka som trykker på svindel-linkene du finner her på forumet. Sjerpings gutter! 1 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mai 7 Share Skrevet Mai 7 22 minutter siden, Idioten skrev: Her kan dere lese mer i en nylig artikkel på Her nevnes Telegram igjen, som "alle" ønsker å få tilgang til på pm. Telegram er nevnt i flere sammenhenger som en plattform man ikke bør ha installert, i alle fall ikke på tjenestetelefoner. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg