gultekult Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Noen som kan anbefale en salong i kr sand/agder? Evnt pris og hva de tilbyr? 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/14386-massasje-krsandarendal-erfaring/
gultekult Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 Og evnt arendal 😊 2 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/14386-massasje-krsandarendal-erfaring/#findComment-94013
Ox1 Skrevet Mars 7 Share Skrevet Mars 7 Det spørs hva du er ute etter. Det er flere massasje-damer (thai) i Kristiansand som tilbyr det meste. Noen er tilknyttet salong og noen opererer fra privat leilighet. Enkelte har både salong og leilighet som utgangspunkt. Når dette er sagt, så er det min oppfatning og erfaring at mange av disse tilbyr det meste. Når jeg velger massasje+++ fremfor en eskorte og sex, så har jeg lagt lista på 45 minutter til 2000 max. Kun i spesielle tilfeller kan jeg finne på å gå et bittelite hakk over denne grensen, men disse finner du nok ikke i Kristiansand. Siden tilbudene er så varierende vil det være umulig å gi en tydelig anbefaling på det du spør om.... 2 1 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/14386-massasje-krsandarendal-erfaring/#findComment-94093
Ox1 Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 (endret) Minnie 888 Gjennom det siste året har jeg besøkt en liten dame som kaller seg Minnie 888. Hun annonserer under kategorien "no sex"-klinikk på RE, men her er det meste mulig. Under de 2 første besøkene hadde hun leid seg inn i en grei leilighet med bra fasiliteter. Når jeg besøkte henne igjen etter noen måneder hadde hun flyttet til en annen ganske så umøblert leilighet som definitivt fremstod som høyst midlertidig. Hun avslørte etter hvert at hun planla å starte egen salong "nedi gata", og jammen dukka det ikke opp en salong her om dagen. GENERELL INFORMASJON: Navn: Minnie 888 Nasjonalitet: Thai Kontaktform: SMS Omtrentlig dato: 2024-2025 Lokasjon: Privat leilighet og salong Lokasjonsstandard: Som beskrevet i innledningen Pris: Annonserer med 500/650/800 for 30/45/60 minutter. Tilbud om extra var HJ til 500 og B2B til 1000. Min pris har stort sett vært 2000 for 45 minutter massasje etterfulgt av full pakke med BB og creampie Ekstra: Full pakke med BB og creampie Alder: Antar rundt 40 Røyk: Vet ikke Annonsebilder: Av 2 bilder er det kanskje ett som kan være hennes. GENERELT INNTRYKK: Hygiene: God Ansikt: Ingen utpreget skjønnhet Kropp: En fast og fin liten skrott Bryst: Relativt harde silikonpupper str B/C Bakende: Passer godt til resten av kroppen Piercinger: Ingen observert Tatoveringer: Ingen observert Fysiske defekter: Ingen observert Holdning: Vennlig og høflig Språk: "Thai-norsk". TJENESTEKVALITET: Massasje: Veldig god massasje. Etterhvert er det massasjen som lokker meg tilbake til henne Kysser: Nei OWO: Husker faktisk ikke fra de første møtene. Under de siste møtene har det vært direkte overgang fra massasje til samleie uten. Vaginal sex: Ja Anal sex: Vet ikke Involvering: Massasjen leveres etter min mening bare helt nydelig. Under "ekstraarbeidet" er hun relativt lite aktiv, men det virker som hun nyter aktiviteten OPPSUMMERT: Det beste: Hele pakka, egentlig. Skikkelig god på massasje, og avslutningen er bare vidunderlig. Det verste: Savner skikkelig kyssing under akten - selv om det ikke er den vidunderligste skjønnheten som skal kysses Gjenta?: Ja Anbefalt?: Ja Mitt første besøk hos Minnie var av det typiske slaget. Opprettet kontakt, avtalte tid, møtte opp, dusj, til sengs for massasje med påfølgende spørsmål om extra. Tilbød som vanlig 2000 for 45 minutter med full pakke. Når det ble tid for "ekstraarbeid", fant hun frem et kondom som nok var i minste laget - dog ikke ubehagelig. Dette endte opp i at kondomet sprakk ganske tidlig i økten og resultatet ble dermed creampie. Da jeg trakk meg ut og hun oppdaget at kondomet kun hadde fungert som en penisring smilte hun lurt uten å si noe mer. Besøk nummer 2 var ikke lenge etter det første besøket og foregikk etter samme rutine som mitt første besøk. Nok en gang er kondomet defekt og sprukket etter akten, og nok en gang har damen bare et lurt smil som respons til en creampie. Jeg ble egentlig litt forvirret av hele greia. Hvorfor tre på et kondom når du nesten vet at det ender opp som penisring og med creampie? Etter noen måneder avtalte jeg igjen et besøk, nå på ny lokasjon. Denne gangen var jeg tydelig på om kondomene var like dårlige som tidligere så blir det BB og creampie uansett. Ikke noe problem - tror nesten hun bare var glad til. De siste gangene jeg har besøkt Minnie har vært i hennes nye salong. Ved første besøk i salongen tok Minnie imot meg i en stram og tilkneppet massør-uniform. Jeg oppfattet tydelig at for henne var salongtilværelsen noe helt annet enn å operere fra leilighet. Høflighet og diskresjon var i sentrum, så jeg bestilte kun 30 minutter massasje for å se hva dette førte til. Massasjen var noe av det beste jeg har opplevd. I motsetning til tidligere var hun opptatt av at mine edlere deler skulle tildekkes. Når det nærmet seg slutten på halvtimen kom likevel det vanlige spørsmålet om extra. Tilbudet var kun HJ, og mitt ønske om full pakke (som tidligere) ble raskt avfeid. Nok en gang satt jeg forvirret igjen. Leveranse i leilighet = massasje og full pakke med BB og creampie. Leveranse i salong = massasje og HJ. Mitt siste besøk hos Minnie var for en ukes tid siden og var egentlig utløst av den gode massasjen som jeg nå visste at jeg kunne få. Denne gang gikk jeg for 45 minutter med håp om at det da skulle bli tid til litt mer enn en HJ i etterkant. Og helt riktig, det selvfølgelige spørsmålet om extra kom på banen. Denne gang tilbud om HJ til 500 eller B2B til 1000. Når hun først tilbyr å fjerne den tilkneppede uniformen oppfatter jeg at veien er kort til resten. Tilbudet jeg dermed la på bordet var full pakke til totalt 2000 eller kun massasje til 650. Nå kjente jeg igjen den Minnie som jeg hadde besøkt tidligere. Uniformen forsvant, hun kom opp til meg på massasjebenken og tredde seg på min harde pikk uten å nevne kondom. Det endte som det måtte med full sprut langt inni henne. Da jeg etter en kjapp dusj takket for leveransen hadde hun fått på seg den litt strenge massøruniformen igjen. På høflig vis med bukking og neiing ønsket hun meg velkommen tilbake en annen gang. Endret August 7 av Ox1 2 6 Siter Lenke til kommentar https://www.noresk.com/forum/emne/14386-massasje-krsandarendal-erfaring/#findComment-104939
Anbefalte innlegg