Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ha sex uten kondom med eskorter?

Gjest

Anbefalte innlegg

Tid for de store tilståelser. Har jo kommet frem i noen tråder at flere her som knuller faste uten kondom. Jeg innrømmer glatt at jeg er en av dem, og jeg vet at jeg slettes ikke er alene. Så hvor vanlig er kondomfri sex blant kunder og eskorter? Vi trenger ikke nevne navn i denne tråden. Vi trenger heller ikke noen moralpreken at det er lurt å bruke kondom. Det vet vi allerede.

Gjest

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange dusin eskorter jeg har besøkt, normalt etter å ha funnet dem via RE, og minst nitti prosent av dem har jeg oralsex med uten - men knuller med. Jeg er såpass kåting at uten kondom kan jeg fort komme ganske snarlig, så jeg har ingen interesse av å spørre om å få lov til å betale mer for kondomfritt. (Om det derimot var ei jeg på død og liv gjerne ville forsøke å sette barn på... )

Har imidlertid til gode å opprette et skikkelig fastkundeforhold til ei ringedame (eskorte). Til det liker jeg diskresjonen alt for godt, på ene siden, og på den andre siden er det alt for mange av dem som virker interessante, så jeg må prøve ei ny hver gang - nesten hele tiden. Nå har jeg funnet meg ei spansk ei som jeg liker veldig godt, så da får vi se.. Men fremdeles ikke interessert i å gjøre mer enn munnsexen (oftest gjensidig) uten.

Lenke til kommentar

det er nok vanligere enn man har lyst til å vite. personlig renner jeg ikke ned dørene til jentene, men det blir noen i ny og ne, og er jeg i asia eller øst-europa hvor det er billigere så blir det oftere. har blitt tilbudt kondomfritt en rekke ganger, som oftest fra besøk 2 og utover men også på første besøket. noen av "tilbyderne" har vært populære og omtalte jenter. det gjelder både utenlandske og norske jenter, men etter min erfaring så skiller norske og russiske jenter seg ut, spesielt de som er ville og gale etter sex(ja de finnes som mange av oss vet). siden jeg ikke er noe sånn spesielt glad i tanken på aids og gonore, herpes 1 og 2 og 3, så sier jeg pent nei takk for tilbudet. selv om jeg må si at det har vært ganske fristende å si ja noen ganger.

så jeg tenker at når kjøpe frekvensen min er såpass lav, hvor ofte tilbys kondomfri sex da for de som er hyppig ute på "kaffe"-besøk?

Lenke til kommentar
Tenker dere ikke på kjønnssykdommer?

Jeg mener dere kan kanskje være friske og fine, men hva om den jenta dere treffer bærer på noe smittsomt?

Gjør aldri noe uten kondom. Og dersom jeg vet eller mistenker at jenta tilbyr uten, så kjøper jeg ikke. Holder meg mest til seriøse norske.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg mener dere kan kanskje være friske og fine, men hva om den jenta dere treffer bærer på noe smittsomt?

Gjør aldri noe uten kondom. Og dersom jeg vet eller mistenker at jenta tilbyr uten, så kjøper jeg ikke. Holder meg mest til seriøse norske.

Både meg selv og andre forumbrødre her inne har hatt kondomfri sex med de såkalte seriøse norske. Skal du følge din egen regel slavisk så blir det lite pulings på deg i tida som kommer.

NorskeAmalie

Du klarte ikke la være å moralisere, selv om jeg ba om at det ikke skulle gjøres. Regner med at du skjønner at 99.9% av alle menn og kvinner skjønner at ubeskyttet sex innbærer en viss risiko. Noen er villig til å ta den risikoen, andre ikke.

Gjest

Lenke til kommentar

Både meg selv og andre forumbrødre her inne har hatt kondomfri sex med de såkalte seriøse norske. Skal du følge din egen regel slavisk så blir det lite pulings på deg i tida som kommer.

NorskeAmalie

Du klarte ikke la være å moralisere, selv om jeg ba om at det ikke skulle gjøres. Regner med at du skjønner at 99.9% av alle menn og kvinner skjønner at ubeskyttet sex innbærer en viss risiko. Noen er villig til å ta den risikoen, andre ikke.

Gjest

Voldsomt så hissig da

(Jeg kunne stilt mitt spørsmål ikke fult så fordømmende, så beklager den)

Var ikke ment som moral preke, heller at jeg er veldig nysgjerrig når det gjelder sex/oral sex uten kondom.. Både de som vil ha det og de eskortene som tilbyr det..Så Jeg spurte fordi jeg ville høre hva dere tenker..

For jeg selv sitter selvsagt med mine egne tanker og meninger rundt dette.

Personlig er ikke uten kondom noe for meg, men klarer meg fint likevel altså :-)

Lenke til kommentar

Har blitt tibudt og takket nei flere ganger, redd for smitte. Men et par har jeg i kåtskapen takket ja til, alltid gått bra.

Opplevd noen kondomsprekk, også hvor det ikke ble oppdaget før etter en stund, alltid gått bra.

Også et par tilfeller hvor tid, sted og stevning (noen kaller det vist kjemi) har medført at akten startet uten at noen tenkte på kondom, alltid gått bra.

Alt ligger 10år tibake i tid (90 og tidlig 2000-tall).

Lenke til kommentar
Den gang jeg handlet, helt regelmessig.

La meg si det slik. Den gang vi hadde narkomane jenter så spurte jeg om de hadde hepatitt. Sa hun ja så brukte vi gummi, sa hun nei så spurte jeg om uten og fikk alltid uten om jeg spurte og spesielt om jeg ga litt mer penger for et nummer. Så kom de utenlandske, har enda ikke knullet med ei i fra Russland, Ukraina, Romania, Bulgaria, Litauen, Latvia, Polen men gummi. Så kom loven og siden helseproblemene mine og ødela det hele. Og til sjøs, aldri tredd på en eneste gummi i fra jeg var 16 år til jeg gikk i land med ei eneste kjøpedame ute.

Hva har jeg så pådradd meg. Klamydia av ei jeg plukket opp på pub i Norge og ble med hjem over helga. Flatlus to ganger i Caribbien og Sør Amerika.

Men som en styrmann sa. Har fått en suren to ganger, begge ganger i Polen, flaks og uflaks pluss at velger du hun peneste så blir du mer utsatt enn om du tar i fra mitt på treet og ned. Det er like godt med ei mindre pen som ei veldig vakker og den beste jeg har vært i seng med var nok ei lita og overvektig ei i fra Ukraina. Hun kunne dette !

Lenke til kommentar

Raillhund skrev: "Både meg selv og andre forumbrødre her inne har hatt kondomfri sex med de såkalte seriøse norske. Skal du følge din egen regel slavisk så blir det lite pulings på deg i tida som kommer."

Hmmmm, det der bekymrer meg faktisk litt.

Jeg er litt i overkant nervøs for sykdommer. Ikke HIV og slikt, men de mer vanlige som klamydia/mycoplasma. Grunnen? Jeg har partner som jobber i helsevesenet, og jeg liker dårlig å bli registrert hver gang jeg tester meg. I Bergen er det så vidt jeg vet ikke mulig å teste seg anonymt (det kommer i journalen).

Lenke til kommentar

Kvitt de med henne eller la vær å knull utenom. Gjør som en FB venn, kona vekk, nå tur til Pattaya for å knulle rundt. Men nå skal jeg komme med en utrolig historie når du snakker om helsevesen der hun jobbet. ( Var det Bergen? ).

En av mine FB kontakter hadde et skikkelig motorsykkel krasj i sine yngre dager. Det gikk mest ut over det ene beinet etter det jeg har skjønt. Gift, ble skilt, og var så ut på byen etter damer. Det var da han oppdaget at han reagerte på kondom. Kortisonsalve løste det hele. Det ble mange tuber salve med åra og kortison er ikke bra. Så begynner slitasjen etter motorsykkelkrasjet å melde seg. Hans friske bein sliter. Betennelse, ikke av bakterier, men av overbelastning. Mange har opplevd senebetennelse. Først kortison piller. Så direkte innsprøyting. Og for litt siden sleit ei sene i kneet tvers av. Som han selv påstår. Overbelastning = kortison = havari. Han skriver at han aldri mer kan bruke kortison, det vil si at skal han ut å pule fremmed så må det bli uten gummi for sår kuk kan ikke repareres. Kortison gjør dine sener sprø.

Var her noen som sa at - det er bare å bruke....- Ikke for alle ser det ut som.

Lenke til kommentar

Det jeg virkelig misunner Kanons generasjon (bortsett fra at Norge var trygt, rent og pent) er at de kunne ta hyre og seile rundt og knulle horer uten kondom. Som den naturligste ting i verden. Bare å gå i godtebutikken og peise på......ja, jeg skulle ønske jeg fikk oppleve det.

Horer uten kondom.....ja......gratis med ei som hadde sluttet, ei som ikke er ''hore'' men er glad for litt lommepenger, og ei ''fast venninne'' i utlandet. Som sier hun KUN gjør det med meg, og det tror jeg seff på.

Lenke til kommentar
Det jeg virkelig misunner Kanons generasjon (bortsett fra at Norge var trygt, rent og pent) er at de kunne ta hyre og seile rundt og knulle horer uten kondom. Som den naturligste ting i verden. Bare å gå i godtebutikken og peise på......ja, jeg skulle ønske jeg fikk oppleve det.

Horer uten kondom.....ja......gratis med ei som hadde sluttet, ei som ikke er ''hore'' men er glad for litt lommepenger, og ei ''fast venninne'' i utlandet. Som sier hun KUN gjør det med meg, og det tror jeg seff på.

Ja slik kan det sies, men jeg tror det er mindre sjanser på å få en surèn med ei hore en ved et tilfeldig gratis knull på by`n!

Lenke til kommentar

Oral; Ja. Vaginal; nei. Har aldri hatt en kjønnssykdom og håper det fortsetter slik, selv om det aldri kan garanteres. Er også relativt selektiv med hvilke eskorter jeg besøker, prøver å stryre unna alle former for tullball, og det har funket bra til nå. ;)

Lenke til kommentar
Huske en kveld jeg var på byen med 3 andre venninder...

det var gøy og sånt, så rundt kl.02:30 alle skulle hjem,men så hadde noen av venninda noen venner som ønska "nachspiel"..

Så var det jeg + 3 andre... liksom, jeg begynte med en gang å *analysere* hvem var det som var der på fest og sånt...og om han som eide plassen vi var i. Jeg tok mine evalueringer til meg selv uten å kommentere noe som helst med jentene...

men så plutselig høre jeg fra en av de jentene at "han der" virker ikke frisk en gang.. så ut som han var "syk" ...Jeg hadde samma tankar og med *sånne menn* tør jeg ikke prøve noe som helst, ikke med kondomer på heler. :D

Jeg ble glad at vennina så på det samme som som meg (da betyr at noen jenter er obs! på dette) :geek:

Dette gir ingen mening uansett hvor mange ganger jeg leser det, og virker ikke engang tangentielt relatert til trådens tema.

OnT - jeg synes å pule uten kondom er skikkelig, skikkelig dumt med tilfeldige partnere, betalte eller ei. Jeg har selvsagt i mine yngre år pådratt meg en del grums som jeg måtte noen flaue turer til legen for, og har ikke lenger nerver til å utsette meg for slike risiki.

edit:

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 1 month later...

De fleste? Det tror jeg er tull. Det du sier er at hvis du møter samme eskorte 2 ganger, så er det nesten regelen at du enten får tilbud om sex uten, eller at du enkelt kan mase deg til det på det tredje eller fjerde treffet? Dette er ikke korrekt...

Lenke til kommentar

Men kanskje har norviking rett likevel :-) . I min enfoldige verden har jeg ikke tenkt tanken på sex uten kondom. Jeg har faktisk signalisert ganske nøye til mine eskorter at jeg foretrekker alle tjenester med kondom. Kanskje jeg også ville oppleve det samme som norviking hvis jeg hadde prøvd å ha fokus på å få sex uten kondom :-):-)

Sorry for at jeg var litt bastant i min forrige melding :$

Lenke til kommentar
14 minutter siden, bobby skrev:

Men kanskje har norviking rett likevel . I min enfoldige verden har jeg ikke tenkt tanken på sex uten kondom. Jeg har faktisk signalisert ganske nøye til mine eskorter at jeg foretrekker alle tjenester med kondom. Kanskje jeg også ville oppleve det samme som norviking hvis jeg hadde prøvd å ha fokus på å få sex uten kondom

Sorry for at jeg var litt bastant i min forrige melding

Slik går no dagan B|

Lenke til kommentar