Gå til innhold

Vil ha forbud mot farlig sex-trend.

JoeRoganJosh

,  

27 stemmer

1. 1. Har du fjernet kondomen under samleie.

• Ja.
      3
    • Nei.
      20
    • Jeg prøvde, men ble tatt.
      0
    • Har ikke sex med kondom.
      4

Anbefalte innlegg

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/vil-ha-forbud-mot-farlig-sex-trend-et-overgrep/17468506/?fbclid=IwY2xjawImszlleHRuA2FlbQIxMAABHZ5WiQamGsmZCpdT7_-5aIV3ndDUzCob0HnQnl4T7UTiuHqxfX6CDRcTbA_aem_2FUULL_ozMSLdtqlCBLx8Q

Her er jeg helt enig, at ikke dette er straffbart kan jeg ikke forstå.
Uhel kan skje, mye olje + kondom kan ofte være en dårlig kombinasjon.
Kondomen kan sprekke.

Men å gå aktivt inn for ubeskyttet sex uten samtykke er rett og slett lavmål. 

Endret av JoeRoganJosh
  • Like 5
  • Thanks 5
5 minutter siden, jegern skrev:

Kunne aldri ha falt meg inn

Helt enig.

Akkuratt som når jeg ser på TV eller hører det i radioen, at noen har voldtatt, eller kniv stikking eller W/E

Og dette skjer også meg barn... :( det er så utrolig leit og sykt... om jeg får lov til å bruke det ordet. 

• Like 3
2 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Det har skjedd meg to ganger at kondomet har blitt igjen inne når jeg har trukket meg ut etter avslutningen.

Men, det er vel mer at jenta er trang/musklene i vaginaen har contracta seg sammen litt kanskje? Der er jo ikke noe direkte at DU med Vilje dra av kondomen under samleie, bare for å være slemm. :) 

Så ikke tenk så mye på det vennen.

• Like 5
Akkurat nå, AhriFoxPrincess skrev:

Men, det er vel mer at jenta er trang/musklene i vaginaen har contracta seg sammen litt kanskje? Der er jo ikke noe direkte at DU med Vilje dra av kondomen under samleie, bare for å være slemm. :) 

Så ikke tenk så mye på det vennen.

Det er som du skriver, det har skjedd når de har vært veldig trange. Ikke tilsiktet. Jeg finnes ikke slem :-) 

Og jo, det er noe å tenke på. Det finnes folk på forumet her som betaler bidrag etter slike besøk vet du :-) 

• Like 6
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Det er som du skriver, det har skjedd når de har vært veldig trange. Ikke tilsiktet. Jeg finnes ikke slem :-) 

Og jo, det er noe å tenke på. Det finnes folk på forumet her som betaler bidrag etter slike besøk vet du :-) 

ahh! sånn set ja, da er jeg med. Beklager så masse! 😅 

Men ja! alt i alt så trur jeg de fleste av oss her, er ganske ordentlige. :) er det jeg skulle fram til.

• Like 3
  • Thanks 2
9 timer siden, Langbein skrev:

Det hersker ingen tvil, @SolanGundersen er den snilleste gutten på forumet :)

8 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Morsomt at du spesifiserte "gutten".

Er nå litt usikker på om det definerer alderen på @Langbein eller meg...

Men ja, takker for beskrivelsen "gutten" :-) Den tar jeg med meg :-) 

• Like 3
  • Haha 2