Gå til innhold

Hvor ofte velger du noe nytt?

Chen

Anbefalte innlegg

På 21.2.2025 den 18.50, Chen skrev:

Jeg vil tro at vi alle har en preferanse, både når det gjelder utseende og tjenester.  Nå nylig valgte jeg noe som jeg vanligvis ikke velger, og opplevelsen var ikke gærent. :-) 

Så spørsmålet, hvor ofte velger dere noe "nytt". Altså type dame som dere vanligvis ikke ville ha valgt, eller tjenester som dere vanligvis ikke spør etter?

For å svare på mitt eget spørsmål.

Frisker opp dette interessante temaet fra @Chen.

Hvis jeg finner gull så holder jeg meg gjerne til det. Men ofte så er mine favoritter fra RE på ferie, eller er utroe mot meg 😁 og da leter jeg. Ofte synes jeg det er som å lete etter nåla i høystakken.

Men hvis jeg setter i gang å lete, så er det ofte den vanlige typen dame for meg: slank, pen, gode reviews, gjerne med litt utvidet tjenestetiilbud (som minimum CIM, COF, rollespill, bdsm og annet moro).

• Like 6
Lenke til kommentar

Min favoritt - som alle som har giddet å lese mine sporadiske innspill tør vite hvem er - er også notorisk utro dessverre. Hun HAR til og med type!🤣

• Haha 6
Lenke til kommentar