Gå til innhold

Hvor ofte velger du noe nytt?

Chen

Anbefalte innlegg

På 24.2.2025 den 13.56, Amir30 skrev:

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/emmi-30459.html#listing_tab

uden tvivl den bedste norske pige for nu!!!

overkommelig pris inklusive alt dette

[[ Franske kys_oral uden gummi_sluge dyb bj_fuldGFE_öch mere]]

Kan du utdype?

Vurderer å treffe henne, men finner ingen med tilbakemeldinger eller erfaringer med henne

På 21.2.2025 den 18.50, Chen skrev:

Jeg vil tro at vi alle har en preferanse, både når det gjelder utseende og tjenester.  Nå nylig valgte jeg noe som jeg vanligvis ikke velger, og opplevelsen var ikke gærent. :-) 

Så spørsmålet, hvor ofte velger dere noe "nytt". Altså type dame som dere vanligvis ikke ville ha valgt, eller tjenester som dere vanligvis ikke spør etter?

For å svare på mitt eget spørsmål.

Frisker opp dette interessante temaet fra @Chen.

Hvis jeg finner gull så holder jeg meg gjerne til det. Men ofte så er mine favoritter fra RE på ferie, eller er utroe mot meg 😁 og da leter jeg. Ofte synes jeg det er som å lete etter nåla i høystakken.

Men hvis jeg setter i gang å lete, så er det ofte den vanlige typen dame for meg: slank, pen, gode reviews, gjerne med litt utvidet tjenestetiilbud (som minimum CIM, COF, rollespill, bdsm og annet moro).

• Like 6
  • 6 months later...
36 minutter siden, Chen skrev:

Mulig jeg må velge noe nytt snart. 

Det er lite utvalg på RE for tiden som passer mine vanlige kjøpsmønster. Må kanskje ut av min komforsone 😁

Men er det bare meg, eller synes dere andre også at utvalget er litt labert nå om dagen?

Enig med deg. Pleier vel å vær litt labert rundt denne tiden. 

Tar seg forhåpentligvis snart opp

• Like 1
  • 4 weeks later...
På 14.1.2026 den 21.20, Chen skrev:

Men er det bare meg, eller synes dere andre også at utvalget er litt labert nå om dagen?

Det er labert ja. Vinter frister ikke nykommere og noen av dere holder liv i 50 år gamle thai damer av en eller annen grunn.

Jeg fortsetter å sitte på gjerdet.

Endret av Tukleren
  • Like 5
På 8.2.2026 den 17.06, Tukleren skrev:

Det er labert ja. Vinter frister ikke nykommere og noen av dere holder liv i 50 år gamle thai damer av en eller annen grunn.

Jeg fortsetter å sitte på gjerdet.

Jeg er, litt mot egen vilje, skyldig her @Tukleren. Men hva gjør man når matrosen tar kontroll over styrhuset?

Er jo spennende når man spør en av disse eldre Thai-damene om man kan bruke kroppen deres som tivoli-plass...og får "Up to You!". Så steller de seg med den lille stussen mot deg, og det lange flotte håret fosser ned over den smale midjen.

• Like 3
  • Haha 1

For egen del så er det ikke bare junior som skal kose seg, både brødrene høyre og venstre og gluggene må ha noe fint å se og ta på. Da har jeg ikke bare knulla noens bestemor liksom men noen jeg vanligvis kanskje ikke hadde sjans på.

Får bare håpe deres horeri ikke smitter over på meg, jeg styrer unna de fleste thai sjapper men jeg kan jo se appellen i å få fri utfoldelse. Men noen som Sita for eksempel, jeg hadde ikke klart å gjennomføre det.

Endret av Tukleren
  • Like 3
  • Thanks 1
1 time siden, Tukleren skrev:

Men noen som Sita for eksempel, jeg hadde ikke klart å gjennomføre det.

Der er vi veldig forskjellige. Jeg har møtt med Sita og hadde ikke noe problem med å gjennomføre. Faktisk så klarte den utrolige trange fitta henne å få meg til å komme inni henne. Og det har jeg ikke fått til på de siste 4 gangene før henne.

Så ja hu er gammal og jeg er ikke stolt av å ha hatt henne, men hu har faktisk den trangeste fitta jeg kan huske å ha pult på lenge. Og jeg besøkte henne kun for kjapp tømming.

Hatt noen treff med Taptim i det siste og hun er 56 år. Men utrolig bra i kroppen. Og veldig bra sex og service. Så alder er ikke noe problem.

• Like 3
3 timer siden, Tukleren skrev:

For egen del så er det ikke bare junior som skal kose seg, både brødrene høyre og venstre og gluggene må ha noe fint å se og ta på. Da har jeg ikke bare knulla noens bestemor liksom men noen jeg vanligvis kanskje ikke hadde sjans på.

Får bare håpe deres horeri ikke smitter over på meg, jeg styrer unna de fleste thai sjapper men jeg kan jo se appellen i å få fri utfoldelse. Men noen som Sita for eksempel, jeg hadde ikke klart å gjennomføre det.

Nei, den er nok litt i meste laget for meg også!

• Like 1

For meg er Sita perfekt, ingen sjenanse, gjør alt, fast og fin kropp, ser mer enn bra nok ut irl, og om  du ikke kommer når du er inne i henne, da er det ikke henne det er noe feil med.  Vil mye heller ha Sita enn en som bare ligger der som en annen melsekk med hodet til siden, har opplevd det også.

• Like 3

Vi har alle forskjellige preferanser og det respekteter vi. Litt kjedelig om vi alle bare pulte på de samme damene. Ikke mye nytt å rapportere om da.

Jeg som ikke er så kresen lengre har den fordelen at jeg kan nyte alle rapportene som blir lagt ut. Så hvis dere litt yngre og mer kresne gutta holder koken så skal jeg kose meg med saftig lesning om de fine bertene dere puler på. Jeg tar gjerne å snylter litt på deres erfaringer også. Takker for alt dere legger ut.