Gå til innhold

Bjørvika - Barcode området

aaleby

Anbefalte innlegg

2 timer siden, aaleby skrev:

Håper på snarlig svar ...

Tips: del info, ikke bare spør om info, så øker du sjansen drastisk for at du også får hjelp. Du har så langt fem innlegg og samtlige er spørsmål om anbefalinger i området du er.

• Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Idioten skrev:

Tips: del info, ikke bare spør om info, så øker du sjansen drastisk for at du også får hjelp. Du har så langt fem innlegg og samtlige er spørsmål om anbefalinger i området du er.

Bra du påpeker det, synes jeg.

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Er i området denne uka, har vært hos Angels. Nydelig, men mere vil ha mere.

Andre jenter i en av blokkene?

Takk.

• Sad 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Som Bjørvika beboer, jeg må advare dere om at området har en sheriff. Denne halliken som leier ut leiligheter til jenter forfølger alle jenter som har annonsert i området. Han kontakter meg tre ganger i løpet av én uke.

Han vise hvor uerfaring han er,pg han har profil i sugardaters også.Vis noen vil ha adressen,bare gi lyd,Jeg mistanke han ta vipps for jenta og kan driver med utpressing ..

Bare bli forsikt hvem dere besøk i omradet..

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 22.5.2025 den 20.48, ZezeeRealBack skrev:

Som Bjørvika beboer, jeg må advare dere om at området har en sheriff. Denne halliken som leier ut leiligheter til jenter forfølger alle jenter som har annonsert i området. Han kontakter meg tre ganger i løpet av én uke.

Han vise hvor uerfaring han er,pg han har profil i sugardaters også.Vis noen vil ha adressen,bare gi lyd,Jeg mistanke han ta vipps for jenta og kan driver med utpressing ..

Bare bli forsikt hvem dere besøk i omradet..

Er du Ariel?

Endret av Mikhen
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Kontoret mitt ligger i dette området

Et sextreff etter jobb er den beste måten å lindre stress på.

En kollega fra kontoret mitt har besøkt en eskorte i området rundt her og han sier at hun går med på å ha sex uten kondom, hvis man har god økonomi.

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Mikhen skrev:

Kontoret mitt ligger i dette området

Et sextreff etter jobb er den beste måten å lindre stress på.

En kollega fra kontoret mitt har besøkt en eskorte i området rundt her og han sier at hun går med på å ha sex uten kondom, hvis man har god økonomi.

Det må være ariel aka zeze. Hun er på tilbud 1500 timen. Sleng på 300-500 til så før du uten dong og fylt hun opp. 

nå syns jeg ikke det høres fristende ut men mulighetene er der. 

di fleste som tilbyr uten kondom er risiko og som oftes av min erfaring er det di billige som tilbyr det. 

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Politimestern skrev:

Det må være ariel aka zeze. Hun er på tilbud 1500 timen. Sleng på 300-500 til så før du uten dong og fylt hun opp. 

di fleste som tilbyr uten kondom er risiko og som oftes av min erfaring er det di billige som tilbyr det.

1500 MED GUMMI 😊

jeg ta ekstrem godt av min helse,tested minst 3 og 3 mnd.Alltid gjørd det.

Men det er fere eskort i omraded..

Min pris er relativ.Men jeg er ikke aktiv og vet ikke vis jeg vil kommer tilbake.

• Like 2
Lenke til kommentar
På 12.6.2025 den 17.34, Politimestern skrev:

Ja,Zezee 

Lenke til kommentar