Gå til innhold

Hvem av dere er dette?

borgermestern

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, jegern skrev:

Takk, det er hyggelig å være her på forumet med dere! Da blir det en del skriverier opp gjennom.

Hyggelig å være her med deg også! Nå må du bare huske på at det forplikter å ha oppnådd den høyeste graden Grand Master, ingen hvil på laurbærene! Fortsett i samme stil du, så opprettholder vi et fortsatt flott forum! :)

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 2
5 minutter siden, Langbein skrev:

Her på forumet er det ikke rom for å være misunnelig,  kun hardt arbeid (innlegg) som gjelder! 

En liten funfact @SolanGundersen. Du har 1,1 K innlegg, mens jeg har 1,2 K. Og likevel er du GM, mens jeg fortsatt 'kun" er Veteran. Og likevel er jeg ikke misunnelig,  det bare høres sånn ut 😀

Endret av Langbein
  • Like 3
3 minutter siden, Langbein skrev:

En liten funfact @SolanGundersen. Du har 1,1 K innlegg, mens jeg har 1,2 K. Og likevel er du GM, mens jeg fortsatt 'kun" er veteran. Og likevel er jeg ikke misunnelig,  det bare høres sånn ut 😀

Det må være kvaliteten i innlegget som trekker opp :-)

Og jeg har nok vært litt rausere med å takke for andres innlegg...

Endret av SolanGundersen
  • Like 3