Skrevet Februar 6, 2025 1 år Hun er omtalt tidligere med delte meninger. Har truffet henne en gang, aldri mer. Flott ytre men innholdet i hodet er ikke bra.
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 På 6.2.2025 den 13.21, Einarelg skrev: Hun er omtalt tidligere med delte meninger. Har truffet henne en gang, aldri mer. Flott ytre men innholdet i hodet er ikke bra. Du er en av mange som har skjønt det..
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 Med meg var hun i godt humør, glad og trivelig. Det var mye skratt og helt normal setting med nye nærhet og gode følelser. Utrulig kropp..må være en de beste asses i Norge 😅🥰 Trur det er helt avhengig av hvordan hun blir bemøtt 😁
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 På 6.2.2025 den 13.21, Einarelg skrev: Hun er omtalt tidligere med delte meninger. Har truffet henne en gang, aldri mer. Flott ytre men innholdet i hodet er ikke bra. Jeg besøkte henne en gang før sommeren, aldri mer. Jeg snudde meg bare da hun åpnet døren og neglene hennes var skitne. For meg sier det mye om hygiene. Endret August 21, 2025 Aug 21 av Mikhen 🤯
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 Det er vel muligens 4 år siden jeg treffet henne. Da var hun veldig grei.
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 21 minutter siden, busch skrev: Det er vel muligens 4 år siden jeg treffet henne. Da var hun veldig grei. Det skjer med alle. Etter lang tid ender de opp med å forverres. Er hun på OnlyF?
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 2 timer siden, Darlingen skrev: Du er en av mange som har skjønt det.. https://www.rb.no/mina-27-tjener-millioner-pa-sexsalg-jeg-moter-veldig-mange-gifte-menn/f/5-43-1861922
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 Har truffet henne og det var ikke spesielt minneverdig. Men flott kropp og spesielt bakende. Det ble litt mekanisk.
Skrevet August 21, 2025 Aug 21 16 minutter siden, jegern skrev: Har truffet henne og det var ikke spesielt minneverdig. Men flott kropp og spesielt bakende. Det ble litt mekanisk. Virker som at hun skifter mye i mood 😂 Enig i at bakenden er high class ass.