Gå til innhold

Kinajenter Vestfold - Telemark - Agder.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det konkurrenter som anmelder, og re slår av hele annonsen av den grunn?

Endret av trenbro500
  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, trenbro500 skrev:

Er det konkurrenter som anmelder, og re slår av hele annonsen av den grunn?

Aklurat her er det vel hallikene som legger inn gode anmeldelser på damene sine.

• Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 6.5.2025 den 18.50, trenbro500 skrev:

Der var alisa deaktivert. "Falsk anmeldelse" begrunnelse fra re

Dette er annenhånds opplysning. Jeg er fremdeles parkert og vil bli det lenge. Vedkommende som varsler sa. Det var jenta i annonsen 100%. Pen dame, ca 30 minus. Et arr på venstre rumpeballe. Ikke lett å gjemme vekk så det bekrefter identiteten om andre skulle treffe på henne. Hvit i huden. A pupp, veldig fine som¨ungpike pupper p å 16 år. Flott hårdott på fitta. Alt levert dypt inne i bunnen av fitta der hun maste om mer penger og var redd for graviditet. Så hun fikk litt bonus for at alt ente inne i henne og ikke på magen som hun ville ha den. Dagen etter var hun skiftet ut med ei ny og nå er det enda ei annen i Porsgrunn så jeg fikk ikke sjansen og hun nye er byttet ut hun også. Det er typisk for Kina jentene. De skiftes ut fortløpende. Om organisatoren leser dette. Superflott dame. Se å dytt en spiral inn i livmora eller en P stav i armen. 0 redsler for graviditet. De fleste Kina jentene jeg møtte ba om alt på magen. Sett dette i annonsen på en eller annen måte. Gjerne i den standard meldingene vi kunder får. Finn en spiral og sett inn. Uten kondom og ctempie + 500 og crempie med en spiral bak. Da slipper vi gnålet. Send flere jenter. 

Endret av Jan Moen
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Jan Moen skrev:

De fleste Kina jentene jeg møtte ba om alt på magen.

De vil ha ekstra betalt for creampie.

• Like 1
Lenke til kommentar
44 minutter siden, Tukleren skrev:

Det var både og på de jeg møtte tidligere. ca 40/60 der 4 av 10 vil ha ekstra og da spør de om 500 ekstra de som spør. Men de fleste 6 av 10 hadde svart ok på spørsmålet på sms. 30 min meeting 1500. No conom + crempie 500 = 2000. Nå var jeg hos samme damen flere ganger, hun med mest besøk 4 ganger. Når jeg får sjans neste gang vet jeg ikke. September tenker jeg. 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 9.5.2025 den 10.47, Tukleren skrev:

Da var siste damen i Sverresgate hentet. Hun bekreftet 2000 og tømming inne i henne. Hun er på vei til Sandvika. Men jeg kommer jo meg ingen vei før rullestolen kan parkeres. Er det noen som vet om noen andre i det huset så send melding for han som var der sa et det kom ei jente ut hoved døra, så seg rundt oppe på trappa og forsvant inn. Samtidig kom det en kunde til hun som hadde annonse og han som informerte ble nr 2 og måtte vente. 

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Tørke i tilgangen på Kinajenter i Vestfold - Telemark - Agder. I dag 23.05 er det Kina jente i Lillestrøm 1. Fredrikstad 1. Sarpsborg 1. Bærum , Sandvika 1. Stavanger 1. Ålesund 1. Bergen 2. Oslo 1. Resten av landet har 0. Vestfold, Telemark og Agder med 12 større tettsteder og byer. Her burde det være et marked. To faste i Vestfold, to faste i Grenland og to faste i Agder. Selvklart kan det være tilgangen til arbeidssted som er problemet? Det kan da ikke være vanskeligere å få tak i hekkesteder for de som organiserer Kina jenter enn for andre damer?  Kina kan vel bruke litt av sitt handels overskudd til å kjøpe hus og selv eier leiligheter? Lage et eiendoms selskap langt unna et sted og leie ut til seg selv. 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 23.5.2025 den 9.17, Jan Moen skrev:

Tørke i tilgangen på Kinajenter i Vestfold - Telemark - Agder. I dag 23.05 er det Kina jente i Lillestrøm 1. Fredrikstad 1. Sarpsborg 1. Bærum , Sandvika 1. Stavanger 1. Ålesund 1. Bergen 2. Oslo 1. Resten av landet har 0. Vestfold, Telemark og Agder med 12 større tettsteder og byer. Her burde det være et marked. To faste i Vestfold, to faste i Grenland og to faste i Agder. Selvklart kan det være tilgangen til arbeidssted som er problemet? Det kan da ikke være vanskeligere å få tak i hekkesteder for de som organiserer Kina jenter enn for andre damer?  Kina kan vel bruke litt av sitt handels overskudd til å kjøpe hus og selv eier leiligheter? Lage et eiendoms selskap langt unna et sted og leie ut til seg selv. 

Da vet jeg hvorfor det ikke er Kina jenter i Porsgrunn. De mangler egnet hekkested. Det reiret de brukte er stadig opptatt av andre sex selgersker og lite egnet særlig på vinteren. Kaldt og trekkfullt. Om døren vendte inn i bakgården så ble stedet mye bedre men når 1/2 Grenland vet at bak den døra er det ei hore til salgs, da blir det ikke så enkelt. Så har flere operert  ifra den større leiligheten i samme hus. Der  en går inn hoved døra. Andre etasje står jo der tom Så er alle vinduer i huset blendet for at ingen skal se inn. De kunne like godt skrevet på rullgardinene. - Horehus! Så om noen har et mer diskree sted i Porsgrunn var det bare å ta kontakt med Kina jentene. 

• Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 23.5.2025 den 9:17 AM, Jan Moen skrev:

De har vært helt borte fra sine vanlige leiligheter i Tønsberg i lengre tid.

• Like 3
Lenke til kommentar

30 til 50 millioner for mange menn er det i Kina. Litt forskjell er det ettersom en leiter etter statistikk og da alder. 1 barnspolitikken ga det utslaget at Kina fikk for lite kvinner og da kommer prostitusjonen. Så fikk de lov til å få 2 barn og da selger foreldrene jenta til en bordell for å finansiere guttens utdannelse. Som "grounded" har jeg god tid til å se på YouTube og prostitusjon i Kina. Dette var et helt annet Kina en jeg som utlending fikk oppleve og se. Fattigdommen er enorm og sikkerhets nettet fraværende slik vi kjenner det. Hun må fø mor og far. Resultatet er ti tusenvis av prostituerte jenter i de gamle bydelene der de står dag og natt for å få kunder. Det er forbudt og selge og kjøpe i Kina til ingen hjelp i, sex selges i bøtter og spann. Jeg tenker da på den håpløse sex kjøpsloven vi fikk tredd ned over ørene av såkalt kvinnesakskvinner. En kjempe Bjørnetjeneste gjord dere de kvinner som kun har en ting å selge, fitta si.  Når et land som Kina ikke kan hale i land en slik lov og få bort prostitusjon så kan ikke Norge gjøre det. Det går kun ut over jenta og de kvinnene som ikke har annen utvei. Slike lover legger bare tyngre bør på disse små spinkle Kina damene sin skuldre. Mengde av Kina damer flys da også ut av Kina for å tjene penger til for eksempel bror sin for hun er ingenting verd. Kan du invitere ei Kina jente til Norge så gjør det. Husk forsikring og returbillett. 3 måneders visum eller arbeid og få henne her i 6 måneder. Så dukket det opp datingsider der drømmen om Amerika lever i beste velgående også i Kina men hele Europa sto på ønskelista. Kos deg i minst 3 måneder. Jeg vet om en del som gjorde slik med russer damene når det ble mulig. Når nr 1 ble levert på Gardermoen for hjemreise så sleit nr. 2 med å komme seg igjennom pass og sikkerhetskontrollen. Så la oss få Kinadamer til Norge og la de tjene pengene til billettene og maten selv. Jeg hadde forresten en, la oss kalle det venn som gikk på en smell der. Han ga opp russerdamene og fikk ei Tai som var ute av huset på en to tre for å tjene penger og han fikk onkelbesøk. God advokat er kjekt å ha.

• Like 5
Lenke til kommentar
På 22.2.2025 den 23.36, AhriFoxPrincess skrev:

Nei, noe så rart og skremmende. :(  

Det du skriver her stemmer da jeg så en slik utskifting. En mørkegrønn Camry hentet ei og leverte hun som skulle fortsette i leiligheten. Tilgangen til leiligheter er nok årsaken til at Kina jenter ikke er flere. Det er jo en risiko for eier av leiligheter derfor bør ikke eier være i Norge. Horehuset i Fløtinga 8 som til slutt brant der satt vel den egentlige eier som var et firma registrert i London langt unna politiets rekkevidde. Forsikrings pengene havnet nok til det selskapet som eide bygget og myndighetene ble kvitt Skien sitt horehus nr 1 pluss en del sosiale leiligheter. De Sør Amerikanske som brukte huset fikk være i fred men da de leide en leilighet et annet sted så dukket onkel opp med kamera og bøtela i flokk og følge menn som gikk inn til den leiligheten samtidig som eier ble bedt om å hive de ut med Varden og Ta på slep. Så brant blokka og Skien var "kvitt" er problem som ikke var et problem for nå spredde de seg utover i andre bosteder i hele Grenland. Så dette er eneste farbare vei akkurat som flere av stedene som brukes. Eier må sitte i utlandet eller damen selv må eie stedet hun bruker som arbeidssted. 

• Like 5
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...