Gå til innhold

Ekte norsk MILF

Featured Replies

Skrevet

Ufyselig norsk dame fra Nord som bor i klepp! Finn noe bedre! hu er og aktiv i politikken på klepp og står på høyrelista🙈

Skrevet

Tull og tøys. Hun er ikke fra Nord. Må

være en annen dame du refererer til.

Skrevet

For den som ser syn på å betale 3500 for ei såpass voksen dame, kjør på. Har møtt, men lenge siden og da var prisen lavere. Absolutt ikke verdt prisen som bes om nå :o folk er bra hjernevasket om de faktisk betaler henne dette. Solide tits, men ellers nokså midt på treeet

Hun er nokså ufordragelig i nebbet, noe som i seg sjølv er ein stor turnoff.

Skrevet
På 26.1.2025 den 14.40, Scheidegg skrev:

Tull og tøys. Hun er ikke fra Nord. Må

være en annen dame du refererer til.

Alt er korrekt her, forutenom landsdel😅

• 1 year later...
Skrevet

Hvis du er en smålig mann, som er lett krenkbar, som ikke tåler humor og som har så lite penger du må snu på krona, ikke dama for deg. 

Dette er dama for menn med rygg rad og ønsker kvalitet, gode samtaler, diskresjon og sex med en oppegående person… reis til henne. Ei man kan sms og få svar selv uten man har en konkret avtale med. Ei som ikke pusher avtaler. 

Hun  er overhode ikke nordlending. Hun er ikke aktiv i politikken. Hun er sørlending. Har prøvd flere, før jeg traff henne. Siden har jeg bare brukt henne, alt annet blir nedtur. BJ hennes er på høyde med de beste internasjonale og squirten enda kun en fest. 🥳 🥰

Skrevet
På 27.1.2025 den 15.10, Por mi skrev:

Alt er korrekt her, forutenom landsdel😅

Vas, prisen har vært den samme Kr 3500,- pr time Incall og 4500 pr time outcall, siden hun begynte i corona tiden 2020 tror jeg. Jeg har hengt rundt henne siden. Viser du snakker om ting du ikke har peiling på. 😅 en liten tastatur terrorist 😅

• 3 weeks later...
Skrevet

Vurdert flere ganger. Men høy pris og arrogant kommunikasjon har jeg droppet tanken. 

• 1 month later...
Skrevet

Atter en gang møtt henne. Hyggelig og imøtekommende som alltid. 10 av 10. Hun leverer alt som avtales.

Skrevet
17 timer siden, Viking38 skrev:

Atter en gang møtt henne. Hyggelig og imøtekommende som alltid. 10 av 10. Hun leverer alt som avtales.

Du er visst også en av de eneste her på bruket som synes hun er hyggelig og imøtekommende. 3/3 meldinger du har bidratt med her inne handler om hvor lekker denne dama er. Dette er nok drømmeeskorten din.

Skrevet

Hun er langt fra så pen man kan få inntrykk av. Servicen er helt ordinær. Ville heller gått for noe annet.