TomX Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Synd jeg ikke skjenner tannleger Som jeg kunne prøvd tannlegestolen naken hos veit det er helt 🤮 og spørre om men har et sykt behov da veit du. Og området må være i Gol 1 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 4 timer siden, Mrdick skrev: Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. Men ikke massasje i tannlegestolen nei Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 8 timer siden, Mrdick skrev: Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. Og da må jeg og tannlegen være alene og ingen andre inne på kontoret Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 (endret) TomX må være naken i narkose mens tannlegen fyller alle hullene hans. Endret Januar 20 av HerrSerr Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 12 timer siden, HerrSerr skrev: TomX må være naken i narkose mens tannlegen fyller alle hullene hans. Har ingen hull per nå Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 21 Share Skrevet Januar 21 15 minutter siden, TomX skrev: Har ingen hull per nå Tror du bør ta turen innom tannlegen og få det sjekket 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 21 Forfatter Share Skrevet Januar 21 6 timer siden, Idioten skrev: Tror du bør ta turen innom tannlegen og få det sjekket Jeg veit at jeg får ingen penis massasje pga bakterier 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 23 Forfatter Share Skrevet Januar 23 På 22.1.2025 den 15.36, Minuss skrev: Be om lystgass. Er jo ikke helt det samme da men Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 På 22.1.2025 den 15.36, Minuss skrev: Be om lystgass. Alison Armitage som var tannlegeassistent i episoden. 3 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 25 Forfatter Share Skrevet Januar 25 20 timer siden, HerrSerr skrev: Alison Armitage som var tannlegeassistent i episoden. Ja men det finnes ingen tannlege som gjør penis massarsje på Gol Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 Eksen min var tannlege med egen praktikk. Vi koset oss med rollespill en gang i stolen hennes😊 Mimre mimre💦😉 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 25 Forfatter Share Skrevet Januar 25 1 time siden, Oslo_bukken skrev: Eksen min var tannlege med egen praktikk. Vi koset oss med rollespill en gang i stolen hennes😊 Mimre mimre💦😉 Synd hu ikke jobber på Gol da Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 Tror du mener "kjenner". Som at du kunne ønske du har kontakt med tannlegen. EKSEMPLER PÅ "SKJENNE" skjenne på noen skjenne på en hund Tror ikke du ønsker å ta på tannlegen. Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 7 timer siden, TomX skrev: Ja men det finnes ingen tannlege som gjør penis massarsje på Gol Har du spurt dem på rett måte? En tannlege du ikke skjenner er bare en venn du ikke har møtt ennå. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 25 Forfatter Share Skrevet Januar 25 18 minutter siden, HerrSerr skrev: Har du spurt dem på rett måte? En tannlege du ikke skjenner er bare en venn du ikke har møtt ennå. Ja men du kan bli anmeldt for trakassering av offentlig helse ansatt Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 På 20.1.2025 den 13.06, TomX skrev: Synd jeg ikke skjenner tannleger Som jeg kunne prøvd tannlegestolen naken hos veit det er helt 🤮 og spørre om men har et sykt behov da veit du. Og området må være i Gol Jeg skjenner ofte på tannlegen 1 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 25 Forfatter Share Skrevet Mars 25 7 timer siden, thorm skrev: Jeg skjenner ofte på tannlegen Ja men sånn at tannlegen gjør runk naken i stolen tenker jeg på 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Mars 25 Share Skrevet Mars 25 Hvör ligger tandlægecentret? ^^ ^^ Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 26 Forfatter Share Skrevet Mars 26 12 timer siden, Amir30 skrev: Hvör ligger tandlægecentret? ^^ ^^ På Gol i Hallingdal selvsagt 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 26 Forfatter Share Skrevet Mars 26 12 timer siden, Amir30 skrev: Hvör ligger tandlægecentret? ^^ ^^ Det er 2 kontorer opus dental Gol og Gol tannklinikk 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mars 26 Share Skrevet Mars 26 4 minutter siden, TomX skrev: Det er 2 kontorer opus dental Gol og Gol tannklinikk Vi får håpe noen tipser dem om Noresk 😄 da blir det ronking uten bedøvelse neste gang Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 26 Forfatter Share Skrevet Mars 26 1 time siden, nelson2 skrev: Vi får håpe noen tipser dem om Noresk 😄 da blir det ronking uten bedøvelse neste gang Det er jo få jenter som tilbyr det og da kan være et dødfødt prosjekt Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 26 Forfatter Share Skrevet Mars 26 5 timer siden, nelson2 skrev: Vi får håpe noen tipser dem om Noresk 😄 da blir det ronking uten bedøvelse neste gang Men anir er ikke jente ? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg