Tattoedguy88 Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Hei er det noen som har erfaring med laila aroma ? 2 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Nei, men fine og trolig ekte bilder. Jeg hadde tilbydd henne 2000 for sex uten kondom! 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Svarer ikke på tlf eller sms 1 Siter Lenke til kommentar
Tattoedguy88 Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 Virker som enten så er hu med Thai aroma eller så er det fake? Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Mai 9 Share Skrevet Mai 9 På 20.1.2025 den 11.42, Tattoedguy88 skrev: Hei er det noen som har erfaring med laila aroma ? Besøkte denne damen for noen uker siden i en av byens salonger. Ble tatt pent imot med tilbud om dusj. Når jeg besøker thai'ene er det for å få en grei massasje med et håp om avslutning i form av full pakke. Tilbud om noe mindre enn full pakke ender da opp med kun massasje. Hos Laila Aroma endte jeg da opp med kun massasje - som forøvrig var bra. Oppsummert vil jeg påstå at massasjen er bra og ekstrameny finnes, men altså ikke full pakke. ------ En halvtime etter mitt besøk hos Laila var jeg i seng med en deilig eskorte som tilfredsstilte mine "avslutningsvise" behov. Totalpris for halvannen time med god massasje og lidenskapelig sex fordelt på to besøk - 2200. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 På 20.1.2025 den 11.42, Tattoedguy88 skrev: Hei er det noen som har erfaring med laila aroma ? Aldri faktisk prøvd å knulle henne, men har besøkt salong hun har vært tilstede på, når jeg skulle knulle andre. Hun fremstår imidlertid som SUR og HISSIG, og er i tillegg FEIT. Jeg foretrekker pene, omgjengelige damer… 1 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 2 timer siden, Donald Trump skrev: Hun fremstår imidlertid som SUR og HISSIG, og er i tillegg FEIT. Det er jo slik du også fremstår, skulle tro dere passet sammen som hånd og hanske. 2 Siter Lenke til kommentar
Larsens Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 At hun er skikkelig fyldig , burde ikke være noen overraskelse Utifra bildene. Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 (endret) 4 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Det er jo slik du også fremstår, skulle tro dere passet sammen som hånd og hanske. jeg skal deportere deg til India, benchod Endret Mai 10 av Donald Trump Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 Bare for å presisere, så driver hun å avbryter deg mens du snakker med de andre damene, og korrigerer deg, bryter inn og sier sånn at ‘hun har bare tid til en halvtime nå’ og så videre, ber deg om å ikke stille spørsmål etc, det er det jeg mener med sur og hissig, hun bryter inn og kjefter i vei. Selvfølgelig stiller man spørsmål FØR man betaler, det er slik man blir enige om hva som skal skje, sånn at man ikke betaler og deretter blir skuffa. Uansett har det aldri vært aktuelt for meg å besøke henne. 1 Siter Lenke til kommentar
Larsens Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 17 minutter siden, Donald Trump skrev: Bare for å presisere, så driver hun å avbryter deg mens du snakker med de andre damene, og korrigerer deg, bryter inn og sier sånn at ‘hun har bare tid til en halvtime nå’ og så videre, ber deg om å ikke stille spørsmål etc, det er det jeg mener med sur og hissig, hun bryter inn og kjefter i vei. Selvfølgelig stiller man spørsmål FØR man betaler, det er slik man blir enige om hva som skal skje, sånn at man ikke betaler og deretter blir skuffa. Uansett har det aldri vært aktuelt for meg å besøke henne. I vilke establishment var det du så henner ? 1 Siter Lenke til kommentar
Donald Trump Skrevet Mai 10 Share Skrevet Mai 10 30 minutter siden, Larsens skrev: I vilke establishment var det du så henner ? P59 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg