Gå til innhold

Noen som har prøvd laila aroma

Tattoedguy88

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
På 20.1.2025 den 11.42, Tattoedguy88 skrev:

Hei er det noen som har erfaring med laila aroma

Besøkte denne damen for noen uker siden i en av byens salonger. Ble tatt pent imot med tilbud om dusj.

Når jeg besøker thai'ene er det for å få en grei massasje med et håp om avslutning i form av full pakke. Tilbud om noe mindre enn full pakke ender da opp med kun massasje.

Hos Laila Aroma endte jeg da opp med kun massasje - som forøvrig var bra.

Oppsummert vil jeg påstå at massasjen er bra og ekstrameny finnes, men altså ikke full pakke.

------

En halvtime etter mitt besøk hos Laila var jeg i seng med en deilig eskorte som tilfredsstilte mine "avslutningsvise" behov. Totalpris for halvannen time med god massasje og lidenskapelig sex fordelt på to besøk - 2200.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 20.1.2025 den 11.42, Tattoedguy88 skrev:

Hei er det noen som har erfaring med laila aroma

Aldri faktisk prøvd å knulle henne, men har besøkt salong hun har vært tilstede på, når jeg skulle knulle andre.

Hun fremstår imidlertid som SUR og HISSIG, og er i tillegg FEIT.

Jeg foretrekker pene, omgjengelige damer…

• Confused 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Bare for å presisere, så driver hun å avbryter deg mens du snakker med de andre damene, og korrigerer deg, bryter inn og sier sånn at ‘hun har bare tid til en halvtime nå’ og så videre, ber deg om å ikke stille spørsmål etc, det er det jeg mener med sur og hissig, hun bryter inn og kjefter i vei.

Selvfølgelig stiller man spørsmål FØR man betaler, det er slik man blir enige om hva som skal skje, sånn at man ikke betaler og deretter blir skuffa.

Uansett har det aldri vært aktuelt for meg å besøke henne.

• Like 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Donald Trump skrev:

Bare for å presisere, så driver hun å avbryter deg mens du snakker med de andre damene, og korrigerer deg, bryter inn og sier sånn at ‘hun har bare tid til en halvtime nå’ og så videre, ber deg om å ikke stille spørsmål etc, det er det jeg mener med sur og hissig, hun bryter inn og kjefter i vei.

Selvfølgelig stiller man spørsmål FØR man betaler, det er slik man blir enige om hva som skal skje, sånn at man ikke betaler og deretter blir skuffa.

Uansett har det aldri vært aktuelt for meg å besøke henne.

I vilke establishment var det du så henner ?

• Like 1
Lenke til kommentar