Gå til innhold

Adria Erotisk massasje

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
3 timer siden, nelson2 skrev:

Det spørs vel hvem "gravøren" er, om hun er i forhold og blir forsørget eller må sørge for penger til livets opphold selv.

Jeg stod på "donorlista" 😆

• Svar 52
  • Visninger 14.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Atter en gang tok jeg turen til Adria. Også denne gangen tok jeg bare 30 min Diamant, som jeg mener er best tilbud. Forskjellen denne gangen var at hun droppet så å si massasjedelen, jeg trengte ikke

• Hun er tilbake. Da er det bare å stelle seg i kø for avgi farskapstest 😁

• For å være helt ærlig så så jeg ikke noe galt med tennene hennes. Men jeg var som sagt distrahert av andre ting  Synes hun hadde grei engelsk. Gjorde seg forstått, og forstod meg.  

Posted Images

Skrevet
2 timer siden, Chen skrev:

Jeg stod på "donorlista" 😆

Jeg tenkte på Amanda-prisutdelingen, da er det også flere nominerte.

Skrevet

Siste sjanse nå

Screenshot_2025-11-29-15-24-25-245.png.35afe97f44416411b6295f2fd0e8491e.png

Skrevet
  • Forfatter

Fader, skal jeg, eller skal jeg ikke ta farvel....🤔

Skrevet
2 timer siden, Tukleren skrev:

Siste sjanse nå

Norge er ikke nødvendigvis det forgjettede land, det betinger en viss innsats for å få uføretrygd.

Skrevet
30 minutter siden, nelson2 skrev:

Norge er ikke nødvendigvis det forgjettede land, det betinger en viss innsats for å få uføretrygd.

Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til. Jeg leser det som om hun skal dra hjem og ta seg av barnet.

Skrevet
På 29.11.2025 den 18.03, Tukleren skrev:

Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til

Nei, det er uansett of topic. Vi lar den politiske debatten ligge.

Skrevet
På 11.11.2025 den 16.15, Chen skrev:

@Gravidelsker, dine tjenester er ønsket 😁

Å faen jeg så ikke denne. Kunne kost meg med en høygravid jente men så ikke at jeg ble tagga 😧 😧

Setter pris på tagginga, skal følge bedre med i fremtiden. Plz tag alle gravide damer for meg, jo mer gravide jo bedre. I retur får dere en god anmeldelse : )