Gå til innhold

Feltrapport Monika Massage / Deluxe Massage

mhm

Anbefalte innlegg

Denne polske damen er besøkt for noen dager siden. Tror hun har en annonse til der, men fant ikke navnet i farten. Beliggenheten er i nærheten av Carl Berners plass og helt ok, selv om noen kanskje mener inngangen er noe utsatt. Enkelt å gjøre avtale med. Hun var hyggelig og grei, men noe "grov" i ansikt og stemme. Hun bærer preg av å ha hatt et noe herjet liv. Hun har rundt 90% gode tilbakemeldinger på RE, bortsett fra en person som mente massasjen føltes litt upersonlig, noe jeg til dels kan være enig i. Fikk aldri helt følelsen av at hun hygget seg, men mulig det var jeg som var for reservert med henne og ikke la føringer for berøring, noe som gjorde at hun ble usikker på meg. Forståelig nok, om det er derfor. Jeg vet ikke om det er vanlig å snakke med dem under massasjen. Jeg bare ligger der og gjør som de ber om. (Pleier dere å snakke med dem under massasjen?) Hun spurte før massasjen begynte og rett etter jeg la meg på ryggen om jeg "kun ville ha HJ, for ekstra koster mer", men jeg tok kun HJ. Hun skal ha holdt på endel år, men HJ gikk fra forsiktig berøringer til plutselig hurtig rett på sak. Mulig hun plutselig ble litt lei og ville bli ferdig. Hvem vet. 69 view fikk jeg ikke, selv om det står annonsert. Hun plasserte seg mellom bena mine under HJ slik at jeg ikke fikk sjans til å berøre noe, noe som i og for seg var greit nok på dette treffet. Alt i alt en helt grei og hyggelig dame, men ikke sikker på om jeg besøker igjen.

Endret av mhm
Skrivefeil
  • Like 1
  • Thanks 6