Gå til innhold

Bitter "anmeldelse"

Otono

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

Det er en kjensgjerning at kvalitet koster (ref.Rolex vs Swatch) og man står som selger alltid fritt til å velge hvordan man ønsker å prisen varen man selger. Setter man prisen for høyt, så risikerer man selvsagt å selge lite eller ingen ting, priser man for lavt, kan man fort ende opp med en kø av kjøpere man kanskje ikke ønsker å selge til. Det vil selvfølgelig også alltid finnes sleipe selgere, som forsøker å selge deg en "Swatch" til "Rolex" pris med villedende markedsføring. Så her må du som forbruker lære deg å skille klinten fra hveten og ikke kaste bort tid og penger ræl. Selv foretrekker jeg kvalitet fremfor kvantitet, uavhengig av hva jeg skal kjøpe, men det er tross alt et marked for begge deler og alt i mellom. Jeg kjenner opptil flere både kvinner og menn, som er fornøyd med Swatchen de har på armen og som syntes Grandiosa er bra saker. Forsøker noen å selge deg en "Swatch" til "Rolex" pris? Ikke kast bort tiden på å klage, gå heller til neste butikk. 

Nettopp! Om en eskorte priser seg for lavt, ender hun opp med en altfor lang kø, og da kommer det inn klager som "Du svarer aldri!", som resulterer i at de gir opp og går videre til neste eskorte. Det fører også til at kunder som ønsker faste møter føler seg nedprioritert og oversett.

• Like 4
Lenke til kommentar

Hun vil hvertfall sile ut ganske mange med den prisen, og kanskje det er meningen? Uansett, det er markedet som rår, man får ikke solgt hus til en høyere pris bare fordi du legger deg høyt.

Noen skulle laget en RE side med auksjoner på tjenestene. Er det ingen som kjøper går det på tvangsauksjon 🙂

• Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Du har rett, og det ble til en liten avsporing som jeg også hoppet på. 
Første bud for a skrive anmeldelse bør være å besøke damen. 

• Like 4
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Hun vil hvertfall sile ut ganske mange med den prisen, og kanskje det er meningen? Uansett, det er markedet som rår, man får ikke solgt hus til en høyere pris bare fordi du legger deg høyt.

Noen skulle laget en RE side med auksjoner på tjenestene. Er det ingen som kjøper går det på tvangsauksjon 🙂

Jeg mener at AdultWork.com har noe som heter reverse booking. Da er det kunden som annonserer et behov, og tilbydere pitcher inn sine tjenester. 

Vi har det i Norge ogå. Jeg utfordrer herved @jegern til å legge ut sitt neste besøk på MittAnbud! 😃

• Haha 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Det er en kjensgjerning at kvalitet koster (ref.Rolex vs Swatch) og man står som selger alltid fritt til å velge hvordan man ønsker å prisen varen man selger. Setter man prisen for høyt, så risikerer man selvsagt å selge lite eller ingen ting, priser man for lavt, kan man fort ende opp med en kø av kjøpere man kanskje ikke ønsker å selge til. Det vil selvfølgelig også alltid finnes sleipe selgere, som forsøker å selge deg en "Swatch" til "Rolex" pris med villedende markedsføring. Så her må du som forbruker lære deg å skille klinten fra hveten og ikke kaste bort tid og penger ræl. Selv foretrekker jeg kvalitet fremfor kvantitet, uavhengig av hva jeg skal kjøpe, men det er tross alt et marked for begge deler og alt i mellom. Jeg kjenner opptil flere både kvinner og menn, som er fornøyd med Swatchen de har på armen og som syntes Grandiosa er bra saker. Forsøker noen å selge deg en "Swatch" til "Rolex" pris? Ikke kast bort tiden på å klage, gå heller til neste butikk. 

‘Kvalitet koster’ javel?

Her er det jo snakk om ei utgammel hore på femti? Det er jo som å betale dobbel pris for bedervet kjøtt som har ligget ute hele sommeren.

Dette er jo det motsatte av kvalitet. 

Nei, takk

• Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Dirty Harry skrev:

‘Kvalitet koster’ javel?

Her er det jo snakk om ei utgammel hore på femti? Det er jo som å betale dobbel pris for bedervet kjøtt som har ligget ute hele sommeren.

Nei, takk

Ca.50 

3.5k🕳   Ligner som en tør gammel kalkun . Nej takk

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Dirty Harry skrev:

‘Kvalitet koster’ javel?

Nei, takk

Som om ikke MILFs også er populære. Hun ser bra ut og holder seg godt. Men du virker bare svært ivrig etter å snakke nedsettende om eskorter som ikke er etter din smak og utenfor ditt budsjett. Håper eskorten i annonsen fortsetter med høye priser og trives kjempegodt, så kan de bitre gubbene sitte der og surmule. 😄

• Like 5
Lenke til kommentar
3 timer siden, Otono skrev:

Nettopp! Om en eskorte priser seg for lavt, ender hun opp med en altfor lang kø, og da kommer det inn klager som "Du svarer aldri!", som resulterer i at de gir opp og går videre til neste eskorte. Det fører også til at kunder som ønsker faste møter føler seg nedprioritert og oversett.

Whatsapp burde hatt sentralbord funksjonalitet. "Vi er dessverre opptatt med en heldig kunde, din tålmodighet er verdt mye NOK. Vi kommer til deg så snart vi kan!"

• Haha 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Otono skrev:

Som om ikke MILFs også er populære. Hun ser bra ut og holder seg godt. Men du virker bare svært ivrig etter å snakke nedsettende om eskorter som ikke er etter din smak og utenfor ditt budsjett. Håper eskorten i annonsen fortsetter med høye priser og trives kjempegodt, så kan de bitre gubbene sitte der og surmule. 😄

Jeg har to millioner i aksjefond og gjeldfri bolig, hva faen vet du om hva jeg har råd til, stikk heller og sug noen pikker, så kanskje du får mer disponible midler selv

• Haha 1
Lenke til kommentar

tilbud for i aften 35% rabat

-hvor som helst i byen selvom det under alle omstændigheder!!!

-ikke er muligt mere end 25 min fram sentrum i byen!

Send PM med navnt,klokken og tlfnrt!

Løp og kjøp 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Otono skrev:

Nok et trassanfall. Pust med magen.

Dra til helvete, femti års gamle roastbeef vrak, jeg driter vel i hva du mener om noe som helst

Du kan ta med deg det oppbrukte hølet ditt og dra rett til helvete

Du er verdiløs, du betyr ingenting, du tar betalt for at folk kan pisse i munnen din, en hundebæsj på gata har større verdi enn deg

Endret av Dirty Harry
Lenke til kommentar
57 minutter siden, Dirty Harry skrev:

Dra til helvete, femti års gamle roastbeef vrak, jeg driter vel i hva du mener om noe som helst

Du kan ta med deg det oppbrukte hølet ditt og dra rett til helvete

Du er verdiløs, du betyr ingenting, du tar betalt for at folk kan pisse i munnen din, en hundebæsj på gata har større verdi enn deg

istockphoto-1198868461-612x612.jpg.285e0676cb1b858b3e53567d7c22d4f3.jpg

• Like 1
  • Thanks 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Er denne kvinde 50 år? billederne i hendes profil og min kompis norske/svenska fortalte mig

[hun er ung og slyngelagtig]

Kun i denne gruppe @JoeRoganJosh, kan forsvare hende😀 siger du selv til mig!

[Jig kan kneppe hende når jig vil] nu er den spanske gris! væk! træt ! og uden sin elskede eskorte

Rogan er nødvendig for at forsvare sin 50-årige kone.

Lenke til kommentar

Kjempegod annonse. Oppgir pris og har bilder. Så får det bli opp til den enkelte om de ønsker å ta kontakt.Aner ingenting om hvordan tjenestene er, men dette er en annonse som resonnerer godt hos meg i selve utførelsen. Skulle ønske flere skrev slike annonser.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 13.1.2025 den 17.02, jegern skrev:

Whatsapp burde hatt sentralbord funksjonalitet. "Vi er dessverre opptatt med en heldig kunde, din tålmodighet er verdt mye NOK. Vi kommer til deg så snart vi kan!"

det er vel ikke lenge før WhatsApp, får seg en sånn automatisk AI stemme ''Takk, din tid er viktig for oss, det tar litt ekstra tid, men du vil snart få høre om du kan prate med jenta/gutten, takk for at du holder linja''

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 13.1.2025 den 13.19, Chen skrev:

Enig, og det er jo meningen med forumet er jo nettopp for å diskutere og dele informasjon. Så er det opp til enhver å vurdere opp mot sine egne preferanser. 😃

Men denne tråden handler om en RE bruker som legger ut en negativ anmeldelse på en dame han aldri har møtt (eller ønsker å møte virker det som) pga pris. Det er tullete og barnslig tenker jeg. Og det gir heller ingen verdi for oss andre heller. 😁

You seems a very nice menn Chen 😀

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...