Gå til innhold

"Trekanttriks" Naomi, Lea Real, Ninalove

Gabriel

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne gi feedback på disse tre. 

Vær særlig oppmerksom på at både Naomi og Ninalove kjører "trekanttriks". Gjorde det jeg trodde var enkeltavtaler med begge. Etter overlevering var det "tilfeldigvis" en annen jente tilstede i leiligheten, og spørsmål om jeg ville betale for at hun skulle være med. Ser flere har opplevd dette, så det virker som en gjenganger. 

Gir litt mer info på alle tre når jeg er i gang. 

Jeg synes imidlertid Nina var bedre mht. dette fordi det var en ordentlig leilighet sånn at den andre jenta kunne vært et sted mens man hadde seg uforstyrret med Nina. Hos Naomi måtte den andre dama nesten sittet å sett på, var enroms hvor kjøkken/stue/soverom var i ett. Og Naomi kom "helt tilfeldigvis" på at Lea var på badet mens Nina ihvertfall spurte om jeg ville ha med en til.

Så hos Naomi bør du regne med dobbelt så mye penger eller halvparten så lang tid, tror det er det som det hadde blitt til. Nina skrev jeg til senere at jeg kanskje ville booke en time bare med henne, og det skrev hun tilbake selvfølgelig var helt ok. Men hun kjører sikkert dobbeltstuntet ofte, jeg ville sjekket det ut når dere avtaler. 

Jeg synes trekanten hos Nina også underveis var mye bedre, selv om jeg der faktisk ikke var forberedt på det. De gjør en ordentlig threesome hvor begge holdt på ordentlig med deg samtidig.  Også mer ekte girl on girl, underveis, f. eks. hvis du tar den ene i doggy. Hos Naomi/Lea koser de med deg sammen på vei ned, så skal den ene kjøre sitt show mens den andre småkoser litt med overkroppen. 

Av damene synes jeg Nina er klart diggeste, Lea nummer to og Naomi sist. Nina er petit med bra silikonpupper og eh veldig pent fjes, blant de diggeste jeg har møtt gjennom RE. Lea er sånn passe i fjeset, søt uten å være digg, men har lang dritstram kropp med svære silikonpupper. Naomi er en skikkelig skuffelse fra bildene på RE. Ikke spesielt pen i fjeset, pumpene henger ganske mye og hun har litt ekstra på kroppen. Hadde jeg visst hvordan Naomi så ut på forhånd ville jeg ikke villet besøke henne alene. Lea Real kunne jeg vurdert, mens Nina leverer på utseende som det er i annonsen. 

Hvis du betaler dobbelt vær oppmerksom på at Naomi/Leae kjører en time = et cumshot ganske hardt, selv om man har betalt dobbelt så mye. Jeg kom ca. halvveis der og kunne gått en gang til, fikk kontant nei. Vet ikke om samme ville skjedd hos Nina men de var ihvertfall mye mer respektfulle og ålreite hele veien gjennom synes jeg. Pass på å avklare på når trekanten kommer på bordet.

Bare sånn to. snakker ikke Naomi en dritt engelsk, skjønner ikke hva hun skulle gjort hvis ikke Lea var der. Lea ok og Nina snakker bra engelsk. 

Oppsummert: Ville ikke anbefalt Naomi alene. Velger du å gå for trekanten der så pass ihvertfall på å tenke på hvor mye du ender opp med å betale totalt. Lea ville jeg synes var ok alene. Ville heller bestilt hos henne enn Naomi, men du ender nok opp med Naomi på kjøpet og dobbel pris uansett. Nina ville jeg lett gått for alene, men avklar om det er noen andre der på forhånd hvis du ikke er villig til å betale for trekant.

Skal du ha trekant gå for Nina pluss sidekick. Bedre leilighet, sex og generell behandling.

• Like 1
  • Thanks 7
Lenke til kommentar
  • 2 months later...