Gå til innhold

** Jenteparadiset **


AmandaP

Anbefalte innlegg

Ønsker å melder meg inn (igjen) på JP.

Lurer også på om alle eskorte jenter, kan være med ?

sikkert mange jenter som jobber som ikke kjenner til JP...

Om dere vet om noen andre Eskorte-jenter grupper, så skulle jeg gjerne vite om...

Greit å holder seg oppdatert ang. farlige kunder, etc...

Frk.Vest

Ja, alle eskorter kan være medlem så lenge de blir verifisert og er medlem her inne. Er sikkert mange som ikke vet om jenteparadiset, men de som er innom forumet her vet om det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.

Lenke til kommentar
Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.

Det er et privat forum, og slett ikke noe personregister. Ikke noe register i det hele tatt. Datatilsynet eller andre myndigheter har ingen interesse av dette. Vi får ingen offentlig støtte og står ikke til rette for noen. Forøvrig er serveren i Norge.

Og når begynte du å bli bekymret over lovlighet? :)

Lenke til kommentar
Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.