Gå til innhold

** Jenteparadiset **


AmandaP

Anbefalte innlegg

Ønsker å melder meg inn (igjen) på JP.

Lurer også på om alle eskorte jenter, kan være med ?

sikkert mange jenter som jobber som ikke kjenner til JP...

Om dere vet om noen andre Eskorte-jenter grupper, så skulle jeg gjerne vite om...

Greit å holder seg oppdatert ang. farlige kunder, etc...

Frk.Vest

Ja, alle eskorter kan være medlem så lenge de blir verifisert og er medlem her inne. Er sikkert mange som ikke vet om jenteparadiset, men de som er innom forumet her vet om det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.

Lenke til kommentar
Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.

Det er et privat forum, og slett ikke noe personregister. Ikke noe register i det hele tatt. Datatilsynet eller andre myndigheter har ingen interesse av dette. Vi får ingen offentlig støtte og står ikke til rette for noen. Forøvrig er serveren i Norge.

Og når begynte du å bli bekymret over lovlighet? :)

Lenke til kommentar
Jenteparadiset er sikkert vel og bra, men jeg lurer på lovligheten. Dette blir jo egentlig å regne som et "lukket personregister" noe som ikke er tillatt i følge lovgivningen uten konsesjon. Hva sier Datatilsynet til dette mon tro ? Tror neppe det holder å konkludere med at serveren står utenfor Norge.

Det er et privat forum, og slett ikke noe personregister. Ikke noe register i det hele tatt. Datatilsynet eller andre myndigheter har ingen interesse av dette. Vi får ingen offentlig støtte og står ikke til rette for noen. Forøvrig er serveren i Norge.

Og når begynte du å bli bekymret over lovlighet? :)

Enkelte eskorter selv lurer på lovligheten av den måten kundene blir listet opp på

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2000-04-14-31

Lenke til kommentar
Enkelte eskorter selv lurer på lovligheten av den måten kundene blir listet opp på

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2000-04-14-31

Det er eskortene selv som står for innholdet, og det er ikke innsyn for andre enn medlemmene selv. De blir også sjekket før de slipper inn.

Jenteparadiset er først og fremst til for å hjelpe eskortene til å unngå å møte folk som kan være ubehaglige eller begå overgrep. Hva de skriver der har jeg ingen oversikt over, og det har ikke du heller. Eller Datatilsynet. Så jeg foreslår at du begrenser deg til ting du har oversikt over.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...