Gå til innhold

Sofia GFE erfaringer

Gabriel

Anbefalte innlegg

Her er min erfaring, og den er dårlig.

Jeg kontaktet nummeret kvelden før og lurte på om jeg kunne komme midt på dagen neste dag. Skjønte jo med en gang at slike langtidsavtaler skjønner ikke disse noe av 🙂 Faktisk er grunnen til at jeg sender mld kvelden før er mest for min skyld så jeg ikke mister annonsen og roter bort nummeret dagen etter.

Så neste morgen spør jeg igjen om tidspunktet passer bra. Ingen svar. På ettermiddagen får jeg svar, noe så dumt som «yes» eller noe. (Yes hva da? At vi kan møtes for 6 timer siden?). Så avtaler vi om en time og jeg får tilsendt adresse. Når jeg begynner å kjøre ser jeg adressen er slettet, og hun har sendt en ny adresse. Sukk. Drar så til den, blir møtt med stengt dør som visstnok skulle være åpen. Det kommer en person og åpner opp og jeg smetter inn sammen med henne, hun så ikke så verst ut, tipper rundt 25-27 år gammel.

Når vi er inne spør hun meg hvem jeg skal besøke. Sier Sofia, og hun sier «Jeg er ikke ledig». Men hun ser ikke ut som Sofia på bildene? Skulle jeg vært på den andre adressen? Komplett kaos. Så spør hun om jeg vil ha noen andre der inne, og viser så fram ei jente som jeg syntes med første øyekast ikke så så verst ut. Jeg aksepterer, så går vi inn på et rom og begynner. Det begynte bra med et par minutters samba. Hun begynte med en kort BJ deretter på rygg. Her ble alt bare dårlig, etter litt jokking blir hun knusktørr, og hun gjør ingenting med det, ikke glidekrem eller noe. Det blir helt umulig å fortsette og det var kanskje meningen også? Så spurte jeg om en BJ men da virket hun sint og ga bare en håndjager istedenfor. Så nå skal jeg ikke prøve det colombia opplegget på en stund 😧

• Thanks 5
Lenke til kommentar