Gå til innhold

Classy anmeldelse

Dirty Harry

Anbefalte innlegg

2700 kr rett i dass og god jul, stakkars mann. Har sett det bildet av henne på flere annonser på RE, er nok hennes alle sammen. Liker ærlige bilder bedre, ikke av ei som gjemmer seg bak solbriller, eller som er tatt med teleskop og bader langt borte i horisonten.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Skjønner dama godt jeg når det kommer en ekkel taper etter en annen som må kjøpe fitte for å få seg noe. Styggeste jævlene uten moral. Fy faen dere sjekker dere garantert sjeldent for sykdommer. 

Lenke til kommentar
7 minutter siden, homserrr skrev:

Skjønner dama godt jeg når det kommer en ekkel taper etter en annen som må kjøpe fitte for å få seg noe

Hun står fritt til å velge et annet yrke. Er hun i servicenæringen må hun også yte, ellers kan det komme negative tilbakemeldinger.

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg har en tommelfinger regel om å unngå kvinner som viser rikdom, reiser & erotiske destinasjoner på din RE annonse.

Hvorfor skal hun jobbe i Oslo med svak NOK når markedet er så mye bedre i Dubai. Velstående eskorter yter vanligvis kjip service. -NAOMI- har garantert sponsorer herfra til helvete som dekker silicon bryster, negler, shopping, vesker, beauty og NOK 2700 er ingenting for henne. Det er ikke en flaske med Cava i UAE.

• Like 5
Lenke til kommentar
11 timer siden, Tukleren skrev:

Hun står fritt til å velge et annet yrke. Er hun i servicenæringen må hun også yte, ellers kan det komme negative tilbakemeldinger.

Nei, det gjør hun neppe. De aller fleste prostituerte er i en desperat økonomisk situasjon, også de norske. Mange jenter uten utdannelse som trodde de skulle bli modeller eller gifte seg med en rik kjekkas, som så finner ut at forbrukslån og milliongjeld hos namsmannen ikke gir rom for stort. Da er det sexarbeid som er eneste utvei for mange. 

• Like 1
Lenke til kommentar
37 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Da er det sexarbeid som er eneste utvei for mange. 

Det er latterlig.

Norske kan bare gå til NAV.

Andre kan dra hjem å få hjelp fra staten/familie. Er ikke det mulig så kan de vaske trapper etc.

Men det er klart, å tjene 50-100k i måneden ved å ligge på rygg er fristende for mange...

• Like 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er latterlig.

Norske kan bare gå til NAV.

Andre kan dra hjem å få hjelp fra staten/familie. Er ikke det mulig så kan de vaske trapper etc.

Men det er klart, å tjene 50-100k i måneden ved å ligge på rygg er fristende for mange...

Det er ikke "bare å gå på NAV". Videre er det mange jenter som - naturlig nok - ikke vil leve på et absolutt minimum i en kjip leilighet, uten å ha råd til annet enn et absolutt minimum. 
Å vaske trapper høres ut som et alternativ, men når du har ørten inkassosaker på deg, så blir det et problem. Jeg vet om folk som har så mye gjeld hos namsmannen at det i praksis ikke er noe poeng å få seg en "hvit" jobb. Alt over eksistensminimum forsvinner i utleggstrekk til kreditorene uansett. Med gebyrer og rentes rente effekten så skal det ikke mange år med tull og fjas til før du er fucked. 

Ei av jentene jeg har kommentert her inne (Ivonne/Hanne/Kathrine) har aldri fullført videregående og har gjeld til langt over årene. Hun har null mulighet til å forsørge seg selv, annet enn å selge sex. Når hun får bo hos familie eller en eller annen fyr, så virker det som om hun ikke selger seg. Da lurer hun menn for penger ved å flørte og la dem tro hun vil bli kjæresten deres, så "låner hun" 500-2000 kr her og der fra fem seks ulike menn til enhver tid. Det holder til at hjulene går rundt.
Men har hun ikke noe sted å bo, må hun tjene langt mer for å dekke husleie, strøm, mat etc. Da er hun nødt til å selge seg. Og kundene tror sikkert hun nyter å bli knullet av patetiske tapere og gamle griser dag ut og dag inn. Yeah, right!

• Like 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Det er ikke "bare å gå på NAV".

Det er nå det som er poenget med NAV, du går dit når du er på bunn.

46 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Videre er det mange jenter som - naturlig nok - ikke vil leve på et absolutt minimum i en kjip leilighet, uten å ha råd til annet enn et absolutt minimum.

Og det er ett valg og da kan man ikke klage på at man ikke liker kundene eller yter dårlig service.

• Thanks 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er nå det som er poenget med NAV, du går dit når du er på bunn.

Og det er ett valg og da kan man ikke klage på at man ikke liker kundene eller yter dårlig service.

Det er ikke gitt at du får det du peker på hos NAV, selv om det kan virke slik. Og for mange er det vanskelig å overleve kun på satsene fra NAV.

Men det er riktig at de får dekket tak over hodet og brødskiver på bordet. Videre er jeg enig i at dette er konsekvensene av de valgene de har tatt.

Poenget mitt er at de ikke har spesielt mange valg når de først har rotet det til så jævlig som disse jentene har gjort. 

• Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Oslomann77 skrev:

Det er ikke "bare å gå på NAV". Videre er det mange jenter som - naturlig nok - ikke vil leve på et absolutt minimum i en kjip leilighet, uten å ha råd til annet enn et absolutt minimum. 
Å vaske trapper høres ut som et alternativ, men når du har ørten inkassosaker på deg, så blir det et problem. Jeg vet om folk som har så mye gjeld hos namsmannen at det i praksis ikke er noe poeng å få seg en "hvit" jobb. Alt over eksistensminimum forsvinner i utleggstrekk til kreditorene uansett. Med gebyrer og rentes rente effekten så skal det ikke mange år med tull og fjas til før du er fucked. 

Ei av jentene jeg har kommentert her inne (Ivonne/Hanne/Kathrine) har aldri fullført videregående og har gjeld til langt over årene. Hun har null mulighet til å forsørge seg selv, annet enn å selge sex. Når hun får bo hos familie eller en eller annen fyr, så virker det som om hun ikke selger seg. Da lurer hun menn for penger ved å flørte og la dem tro hun vil bli kjæresten deres, så "låner hun" 500-2000 kr her og der fra fem seks ulike menn til enhver tid. Det holder til at hjulene går rundt.
Men har hun ikke noe sted å bo, må hun tjene langt mer for å dekke husleie, strøm, mat etc. Da er hun nødt til å selge seg. Og kundene tror sikkert hun nyter å bli knullet av patetiske tapere og gamle griser dag ut og dag inn. Yeah, right!

Da kan hun søke om gjeldsordning, videre er minstebeløpet for livsopphold, altså beløpet man har krav på å ha igjen etter lønnstrekk og faste utgifter som husleie, 10500kr per måned. Ergo lyver hun og du tror på det hun sier.

Med 10500 til mat/telefon/klær, så klarer man seg.

Endret av Dirty Harry
  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Dirty Harry skrev:

Da kan hun søke om gjeldsordning, videre er minstebeløpet for livsopphold, altså beløpet man har krav på å ha igjen etter lønnstrekk og faste utgifter som husleie, 10500kr per måned. Ergo lyver hun og du tror på det hun sier.

Med 10500 til mat/telefon/klær, så klarer man seg.

Du må SØKE, ja. Og når disse damene stadig vekk drar på seg ny gjeld, oppfyller de ikke vilkårene. Det kan være alt fra husleie de ikke klarer å betale, til ting de bestiller på Finn uten å gjøre opp for seg osv.

Tror du virkelig at damer med ADHD, null utdannelse og null økonomisk forståelse - som også er vant til å bli påspandert alt mulig av mennene i sitt liv - klarer å disponere 10 500 kr så det holder måneden ut? I så fall har du ikke mye erfaring med dumme bimboer! Du mangler rett og slett bimbokompetanse! :D

• Haha 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Du må SØKE, ja. Og når disse damene stadig vekk drar på seg ny gjeld, oppfyller de ikke vilkårene. Det kan være alt fra husleie de ikke klarer å betale, til ting de bestiller på Finn uten å gjøre opp for seg osv.

Tror du virkelig at damer med ADHD, null utdannelse og null økonomisk forståelse - som også er vant til å bli påspandert alt mulig av mennene i sitt liv - klarer å disponere 10 500 kr så det holder måneden ut? I så fall har du ikke mye erfaring med dumme bimboer! Du mangler rett og slett bimbokompetanse! :D

Tror ikke du forstår poenget jeg og tukleren fremsetter, det er ikke synd på de, de velger dette selv, og da kan de ikke klage på at ‘de må’ ligge med alle disse mennene. Cry me a river

• Like 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, Dirty Harry skrev:

Tror ikke du forstår poenget jeg og tukleren fremsetter, det er ikke synd på de, de velger dette selv, og da kan de ikke klage på at ‘de må’ ligge med alle disse mennene. Cry me a river

Det kan jeg være enig med deg i.

De har rotet det til for seg selv, helt på egenhånd. 

Lenke til kommentar