Gå til innhold

Jenny Massage og Rada Massage

Featured Replies

Skrevet

Vært der

Skulle besøke rada endte opp med Jenny. Litt skuffende. Slank dame trodde det var massasje men var nok ikke det. Dårlig svensk var det hun kunne.

Blir nok ikke en tur igjen. B2b 1500. Med bj med kondom skulle hun ha 1000 til. Noe som ikke ble aktuelt for min del.

Hvorfor gidder jeg egentlig

Skrevet

Så det er Jenny og Rada som er i loftsleiligheten nå...

Var der for ca tre uker siden - da var det ei thai i 40 årene der - hun gjorde det hele for en rimelig penge. Kunne godt tenke meg å besøke henne igjen hvis hun kommer tilbake. Hadde et navn som lignet på Rada, men husker ikke helt...

Skrevet

Tror ikke jeg tar sjansen på et besøk der. Loftslelighet i et borettslag som etter det jeg forstår frekventeres av flerbrukersystem av bakmenn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.